הסטטוס הנוכחי
לא רשום
מחיר
359
התחל
הקורס הזה כרגע סגור
קורס כתיבת SEO

כתיבת SEO נתפסת המון פעמים ככתיבה “גרועה”, שנועדה אך ורק עבור הבוטים של גוגל. האמת היא מאוד מזה. כתיבת SEO, והפרקטיקה שעומדת מאחוריה, היא לא פחות מאומנות מדהימה.

כדי להבין את החשיבות של הכתיבה המדהימה הזאת, חשוב להבין את המהות של מנועי החיפוש באופן כללי, ושל גוגל בפרט.

רובנו נכנסים לגוגל כשאנחנו מחפשים משהו, והרבה פעמים אנחנו מחפשים פיתרון לבעיה שלנו. בניגוד למה שהרבה משווקים אומרים, לא תמיד הבעיה של הלקוח שלנו היא “כאב” גדול. לפעמים הבעיה שלו היא פשוט שבא לו לקנות נעלי ריצה חדשות.

אז הוא נכנס לגוגל ומחפש נעלי ריצה.

האתגר הגדול ביותר של גוגל הוא להביא את המידע הרלוונטי ביותר לאותו גולש. אחת הדרכים של גוגל להבין טוב יותר את התכנים ברשת היא פשוט לקרוא אותם!

כאן נכנסת לתמונה כתיבת ה-SEO. שימוש בטכניקות שונות ובכלים שונים מאפשר לנו להיכנס רגע לראש של הלקוח הפוטנציאלי שלנו, ולהבין מה הוא מחפש בגוגל כשהוא זקוק לשירות שלנו.

אחרי שאנחנו יודעים מה הלקוח שלנו מחפש, כתיבת SEO מאפשרת לנו להסביר לבוטים של גוגל שהתוכן שלנו מתאים בדיוק לגולש.

לכתיבת SEO יש עוד כמה יתרונות:

רעיונות לתכנים

המון בעלי ובעלות עסקים מוצאים את עצמם בלי רעיונות. “מה עוד אני יכול לכתוב באתר?”. כתיבת SEO, שכוללת מחקר מילות מפתח כמו שצריך, יוצרת לנו מגוון רחב של רעיונות לתכנים שמבוססים על הצרכים של הלקוח, במקום על הרצונות שלנו.

סידור הטקסט

מבחינת גוגל, הגולש הוא המלך, ובעלי האתרים והעסקים שמתחרים על תשומת הלב שלו – נמצאים במקום השני. לכן, גוגל תמיד מנסה לעמוד בדרישות של הגולש, ולתת לו את התוכן הכי נוח עבורו.

אחת הדרכים ליצור תוכן נוח יותר היא על ידי חלוקת הטקסט לפסקאות ולחלקים על פי נושאים מסוימים. כתיבת SEO והמחקרים המקדימים לכתיבה מעניקים לנו מגוון של רעיונות לפסקאות ולחלוקת הטקסט.

בקיצור, כתיבת SEO היא לא מה שחשבתם. מדובר באומנות שמשלבת גם את ההבנה של הראש של הלקוחות שלנו והצרכים שלהם, יחד עם ההבנה של הדרך שבה הבוטים של גוגל ושל מנועי חיפוש אחרים בוחנים תכנים שונים ברשת.