לידים להובלות: כך תייצר לעצמך לידים להובלות ותפסיק לקנות לידים גרועים

לידים להובלות
אתה יכול לייצר לעצמך לידים חמים להובלות בקלות! הגיע הזמן שלך לגלות את הכלי העוצמתי של גוגל שיביא לך לקוחות חדשים
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

לידים להובלות זה עולם ומלואו, ומובילים ותיקים יודעים למה הכוונה. המון מובילים מקצועיים קונים לידים מכל מיני מקורות.

המון פעמים, יצרני לידים מוכרים את הלידים שלהם לכמה אנשי מקצוע במקביל, ומובילים מוצאים את עצמם מתחרים בקולגות שלהם ובמובילים אחרים.

המון מקצוענים שמתעסקים בתחום ההובלות ורוכשים לידים, מגלים שהרבה לידים קרים מדי וגורמים להם לבזבוז זמן יקר.

לכן, המון פעמים לידים להובלות אמנם יכולים להוביל לסגירת עסקה מדי פעם, אבל יותר מדי פעמים זה עלול לגרום ליותר בזבוז זמן ומשאבים מאשר להביא לקוחות:

הרי מה זה בעצם ליד קר להובלות? זה אומר שאתה מקבל את הפרטים של הליד, מנסה להתקשר אליו, מסביר לו מי אתה – לפעמים הוא מבין ולפעמים לוקח לו כמה שניות להבין מי מתקשר אליו – וברוב המקרים השיחות האלה מסתיימות בשום דבר.

אחרי שדיברנו על הבעייתיות שיש ברכישת לידים להובלות, הגיע הזמן לדבר על הפיתרון: לייצר לעצמך את הלידים שלך, ולדאוג שהם יהיו חמים ויביאו יותר לקוחות!

לפני שניכנס לעובי הקורה ונבין בדיוק איך אפשר לעשות את זה, חשוב לי לציין שזה ממש לא מסובך! יודע איך להפעיל עמוד פייסבוק? אם כן, תדע גם איך לייצר לידים להובלות בקלות.

לידים להובלות בקלות עם "גוגל לעסק שלי"

"גוגל לעסק שלי" זה כלי של ענקית החיפוש גוגל, שנועד לעשות משהו אחד בלבד: לחבר בין לקוחות שמחפשים שירות מסוים לבין עסקים שמעניקים את השירות הזה.

עבור עסק של הובלות זה כלי מדהים, כי יש לא מעט לקוחות שמחפשים את השירות שלך בגוגל. רוצה לדעת כמה לקוחות? הנה כמה נתונים על לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את השירות שלך בגוגל:

  • בכל חודש, יש 3,600 חיפושים בגוגל של המונח "הובלות", ויש כמות דומה של המונח "הובלות קטנות".
  • בכל חודש יש 1,900 חיפושים של המונח "הובלות דירה".
  • 590 חיפושים בחודש של "הובלות במרכז", 390 חיפושים של "הובלות תל אביב".
  • 480 חיפושים בחודש של "הובלות לצפון"
  • 480 חיפושים של "הובלות בפתח תקווה"

וכך הלאה וכך האלה. בקיצור, יש המון אנשים שמחפשים את השירות שלך בגוגל. השאלה הגדולה שאתה צריך לשאול את עצמך היא: "מה כל האנשים האלה רואים אחרי שהם לוחצים אנטר בגוגל?". או במילים אחרות – מה הם רואים מול העיניים שלהם כשהם מחפשים הובלות?

בצילומי המסך הבאים אתה יכול לראות את מה שאני רואה כשאני מחפש "הובלות" במחשב. התוצאות בסמרטפון די דומות.

הדבר הראשון שהלקוחות הפוטנציאליים שלך רואים זה מודעות ממומנות. המודעות האלה עולות כסף וכל "קליק" שמישהו מקליק על התוצאה הזאת – זה עולה כסף.

אגב, לא כל הקלקה כזאת הופכת לליד, ולא כל ליד הופך ללקוח. המשמעות היא שגם אם תפרסם את העסק שלך במודעות הממומנות בגוגל – לא בטוח שהלקוחות שתקבל משם יהיו שווים את ההשקעה בכסף.

הובלות 1
מודעות ממומנות – תוכל לראות את המילה "מודעה" לצד כל מודעה.

מתחת למודעות הממומנות מתחיל כל הקסם האמיתי. מתחת למודעות האלה גוגל מציג מפה קטנה, ומתחתיה שלושה עסקים.

הובלות 2
מפה קטנה ושלושה עסקים מתחתיה

המפה הזאת ושלושת העסקים האלה נקראים "גוגל לעסק שלי", והם יכולים לייצר לך לידים חמים להובלות בקלות! כדי לעשות זאת, חשוב להבין את היתרונות של הפיצ'ר הזה.

היתרונות של גוגל לעסק שלי

היתרון הראשון של "גוגל לעסק שלי" זו החשיפה. ככל שעסק נמצא גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך יותר לקוחות פוטנציאליים נחשפים אליו.

גוגל לעסק שלי מגיע מיד אחרי המודעות הממומנות, ולפני האתרים המקודמים – דבר שמביא חשיפה גבוהה ללקוחות פוטנציאליים.

היתרון השני הוא החימום של הלידים. כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, ליד כל עסק יש המון פרטים: שעות פתיחה, מיקום, טלפון והכי חשוב – ביקורות של לקוחות קודמים.

כשלקוח פוטנציאלי שעדיין לא מכיר אותך כבר יודע שהלקוחות הקודמים שלך מרוצים ממך וכותבים עליך דברים טובים – זה עוזר להם לבנות את האמון בעסק שלך.

היתרון השלישי לא פחות ממדהים בעיני: אחרי שהלקוח הפוטנציאלי נחשף אליך, ואחרי שהאמון שלו נבנה בזכות הביקורות של הלקוחות הקודמים – "גוגל לעסק שלי" מניע אותו לפעולה!

לצד כל עסק יש כפתור קטן. אם הלקוח שלך חיפש "הובלות" (או כל מונח חיפוש שקשור לתחום הזה) במחשב – הוא יראה כפתור לניווט לבית העסק (אם יש) או לכניסה לאתר שלך.

אם הוא משתמש בסמרטפון, הוא יראה כפתור להתקשרות לעסק שלך. בזכות הכפתורים האלה יותר לקוחות יצרו איתך קשר!

איך מייצרים לידים להובלות באמצעות גוגל לעסק שלי?

כדי ליהנות מהיתרונות המעולים של גוגל לעסק שלי, צריך לפתוח אחד כזה. לחצו על הקישור כדי להגיע למדריך לפתיחת גוגל לעסק שלי ב-10 דקות.

חשוב לדעת שפתיחה של הדף העסקי יכולה לעזור מאוד, אבל יש עוד כמה צעדים שצריך לעשות כדי שהדף העסקי הזה יביא לך המון המון המון לידים חמים להובלות, ויביא לך המון לקוחות חדשים.

חשוב לזכור: גוגל לעסק שלי זה פיצ'ר חינמי לחלוטין! כל טלפון, כל כניסה לאתר וכל ליד שהוא יביא לך (והוא יביא!) הוא חינמי לגמרי.

כדי ללמוד איך להפוך את גוגל לעסק שלי למגנט לידים עוצמתי, אני מזמין אותך לקורס הדיגיטלי, שבו אני מראה צעד אחר צעד איך אני לוקח גוגל מיי ביזנס (גוגל לעסק שלי), ועד שהוא מתחיל לקבל לידים חמים ולקוחות משלמים.

לקורס "מגנט הלידים – גוגל לעסק שלי"

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך