אתה יודע את זה יותר טוב ממני: קשה למצוא לידים להובלות ששווים את המחיר שלהם. אם יצא לך לקנות לידים כאלה, כנראה שגם קיבלת הרבה לידים קרים, או כאלה שכבר סגרו עם מוביל אחר.
יש גם חברות ענקיות (ותרשה לי לא לציין את השמות שלהן) שיודעות יפה מאוד לקחת ממך כסף אבל לא להביא עבודה. בטוח שיש לא מעט מובילים שקוראים את זה עכשיו ויודעים על מה אני מדבר.
יש גם מי שניסה פרסום להובלות כדי להביא עוד לקוחות בצורה ממומנת, והרבה פעמים גם זה לא ממש עזר. לפעמים הלידים בכלל נמצאים רחוק ואז העבודה לא שווה את המחיר, לפעמים הם בכלל לא יודעים מי אתה ולמה חזרת אליהם ויש הרבה שגם בינתיים מצאו מוביל אחר.
אני ממליץ לך לקחת דקה או שתיים ולקרוא את המאמר הזה, כי אתה הולך לגלות שיטה ממש מגניבה להביא לידים להובלות. אבל יש כאן טריק ממש מגניב:
- הלקוחות האלה יהיו לידים חמים כי הם יהיו אורגניים מגוגל.
- הם ירצו לקבל שירות דווקא ממך כי הם כבר יסמכו עליך.
- והכי חשוב: הלידים האלה לא יעלו לך כסף! הם נכנסים בלי לשלם על חשיפות, ובלי לשלם על קליקים.
השיטה החכמה לייצר לידים להובלות
אני רוצה שתחשוב רגע על הלקוח שלך. נקרא לו ערן, והוא מחפש הובלה כדי לעבור דירה יחד עם אישתו והתינוקת. כשערן צריך הובלה, הוא נכנס לגוגל ומחפש "חברת הובלות", או שהוא מחפש "מוביל", "הובלות", "הובלות בתל אביב" וכל מיני דברים כאלה.
עכשיו בוא נבדוק רגע מה הוא רואה על המסך. הנה מה שאני ראיתי כשחיפשתי "הובלות" בגוגל:
הדבר הראשון שערן רואה מול העיניים זה פרסום ממומן. בדרך כלל התוצאות הראשונות בגוגל זה מודעות ממומנות. בשביל שהעסק שלך יופיע שם, אתה צריך לעשות קמפיינים בגוגל, ואז תצטרך לשלם על כל קליק.
לצורך העניין, אם מישהו הקליק על המודעה שלך ובאמת סגר איתך הובלה – מעולה, הרווחת!
אבל מה אם מישהו הקליק על המודעה, השאיר פרטים או אפילו דיברת איתו בטלפון אבל בסוף הוא סגר עם מישהו אחר – סתם שילמת כסף לגוגל.
כמה עולים לידים להובלות?
אם הצלחת לסגור עם ערן אחרי שהוא לחץ על המודעה שלך, מעולה. אבל אם לא, בוא נראה כמה כסף הפסדת.
עשיתי בשבילך מחירון לידים להובלות קטן, סתם כדי שתבין את סדרי הגודל. המחירים הם עלות לקליק שעולה כשמחפשים את המילה המודגשת:
- הובלות קטנות בבאר שבע – 9 ש"ח.
- הובלות קטנות בחיפה – 10 ש"ח.
- הובלות ואריזה – 16 ש"ח.
- הובלות באשדוד – 22 ש"ח.
- הובלות משרדים במרכז – 60 ש"ח.
- הובלות משרדים – 71 ש"ח.
במציאות, החישוב שלך צריך להיות כזה: בדרך כלל, כל 3-5 קליקים על מודעה הופך לליד. זה תלוי עד כמה אתה מצליח לעשות מודעה מושכת ודף נחיתה טוב.
מתוך הלידים, בדרך כלל אחוזי הסגירה הם סביב ה-25% אחוזים. יש כאלה שיודעים למכור יותר ויש כאלה שקצת פחות טובים בזה.
אם נניח שאתה מחפש לידים להובלות קטנות בבאר שבע, זה אומר שאתה תשלם בערך 30 ש"ח לליד. זה אומר שעלות הלקוח שלך תהיה בערך 90-120 ש"ח.
יישאר לך משהו בכיס אחרי כל ההוצאות האלה?
ואם נניח שאתה בעל חברת הובלות שמחפש לידים להובלות משרדים, עלות הלקוח שלך תהיה קרוב ל-1,000 ש"ח. זה ממש לא מעט.
בוא נחזור רגע לערן, שמחפש בגוגל "הובלות". בוא נראה מה הוא רואה מול העיניים שלו אחרי הפרסומות הממומנות:
מתחת למודעות הממומנות, יש מפה קטנה ומתחתיה שלושה עסקים. הדבר הזה נקרא "גוגל לעסק שלי" ובזכות הדבר הקטן הזה אתה הולך לקבל לידים להובלות שיהפכו ללקוחות משלמים.
השיטה של גוגל להביא לך עוד לקוחות
"גוגל לעסק שלי" הוא כלי של גוגל שאולי נראה קצת מוזר, אבל הוא לא פחות מגאוני: בעזרת כמה טריקים ממש חכמים, הוא מביא לעסקים כמו שלך עוד מלא לקוחות – בלי לשלם שקל!
חשיפה גבוה
העובדה ש"גוגל לעסק שלי" נמצא גבוה מיד אחרי הפרסומות הממומנות, אומר שהרבה לקוחות יראו אותך כשתהיה אחד מהעסקים שם.
בניית אמון
גוגל מציג ביקורות וחוות דעת שלקוחות קודמים כותבים על העסקים שמופיעים ב"גוגל לעסק שלי" זה עוזר ללקוחות חדשים לבנות אמון בעסק, ועוזר לך לסגור איתם הובלה.
הנעה לפעולה
תסתכל שניה שוב פעם על צילומי המסך למעלה. רואה את הסימן הכחול של הטלפון? אם ערן ילחץ עליו, הוא יגיע אליך ישר. כל מה שנשאר לך לעשות זה לסגור איתו את הפרטים – וזהו – יש לך לקוח חדש.
איך מביאים לידים להובלות עם גוגל לעסק שלי?
הגיע הזמן שתכיר את תכנית הליווי "לידים על סטרואידים" של MyGMB – תכנית הליווי האישית שתיצור לך מגנט לידים מטורף שיביא לך מלא לקוחות.
דבר ראשון, חשוב להבין כמה דברים: א. זה לא זבנג וגמרנו, אלא מדובר בתהליך שאחרי משהו כמו 3 חודשים אתה כבר מקבל לא מעט טלפונים של לקוחות. ב. בשיטה שלי זה פשוט מאוד, אמנם בהתחלה זה קצת יותר עבודה, אבל אחרי זמן קצר זה עניין של 5 דקות ביום ולא יותר מזה.
שלב 1: סוגרים פינות | בשלב הזה אכיר את העסק שלך בשיחה היכרות ממוקדת |
שלב 2: עושים סדר | תקבל ממני תכנית עבודה מפורטת לקידום העסק שלך ב"גוגל לעסק שלי" |
שלב 3: חמש דקות ביום | תגלה איך לקדם את עצמך בעבודה של 5 דקות ביום (וגם זה יצטמצם בעתיד) |
כל מה שנותר לך לעשות זה למלא כאן את הפרטים ולתאם שיחה ראשונית עם נדב רייפר. בשיחה הזאת נבחן את הצרכים שלך ונראה אם "גוגל לעסק שלי" יכול לעבוד בשבילך, והאם אתה מתאים לתכנית הליווי "לידים על סטרואידים".
האם זו הדרך היעילה להביא לידים להובלות?
במילה אחת – כן. ועכשיו בהרחבה: "גוגל לעסק שלי" זה כלי של ענקית החיפוש גוגל, שנועד לעשות משהו אחד בלבד: לחבר בין לקוחות שמחפשים שירות מסוים לבין עסקים שמעניקים את השירות הזה.
עבור עסק של הובלות זה כלי מדהים, כי יש לא מעט לקוחות שמחפשים את השירות שלך בגוגל. רוצה לדעת כמה לקוחות? הנה כמה נתונים על לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את השירות שלך בגוגל:
- בכל חודש, יש 3,600 חיפושים בגוגל של המונח "הובלות", ויש כמות דומה של המונח "הובלות קטנות".
- בכל חודש יש 1,900 חיפושים של המונח "הובלות דירה".
- 590 חיפושים בחודש של "הובלות במרכז", 390 חיפושים של "הובלות תל אביב".
- 480 חיפושים בחודש של "הובלות לצפון"
- 480 חיפושים של "הובלות בפתח תקווה"
וכך הלאה וכך הלאה. בקיצור, יש המון אנשים שמחפשים את השירות שלך בגוגל. אם העסק שלך מופיע בצורה בולטת – הם יחייגו אליך. אם לא – כנראה שהמתחרים שלך ייהנו מלקוחות חדשים.
מתחת למודעות הממומנות מתחיל כל הקסם האמיתי. מתחת למודעות האלה גוגל מציג מפה קטנה, ומתחתיה שלושה עסקים.
המפה הזאת ושלושת העסקים האלה נקראים "גוגל לעסק שלי", והם יכולים לייצר לך לידים חמים להובלות בקלות! כדי לעשות זאת, חשוב להבין את היתרונות של הפיצ'ר הזה.
היתרונות של גוגל לעסק שלי
היתרון הראשון של "גוגל לעסק שלי" זו החשיפה. ככל שעסק נמצא גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך יותר לקוחות פוטנציאליים נחשפים אליו.
גוגל לעסק שלי מגיע מיד אחרי המודעות הממומנות, ולפני האתרים המקודמים – דבר שמביא חשיפה גבוהה ללקוחות פוטנציאליים.
היתרון השני הוא החימום של הלידים. כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, ליד כל עסק יש המון פרטים: שעות פתיחה, מיקום, טלפון והכי חשוב – ביקורות של לקוחות קודמים.
כשלקוח פוטנציאלי שעדיין לא מכיר אותך כבר יודע שהלקוחות הקודמים שלך מרוצים ממך וכותבים עליך דברים טובים – זה עוזר להם לבנות את האמון בעסק שלך.
היתרון השלישי לא פחות ממדהים בעיני: אחרי שהלקוח הפוטנציאלי נחשף אליך, ואחרי שהאמון שלו נבנה בזכות הביקורות של הלקוחות הקודמים – "גוגל לעסק שלי" מניע אותו לפעולה!
לצד כל עסק יש כפתור קטן. אם הלקוח שלך חיפש "הובלות" (או כל מונח חיפוש שקשור לתחום הזה) במחשב – הוא יראה כפתור לניווט לבית העסק (אם יש) או לכניסה לאתר שלך.
אם הוא משתמש בסמרטפון, הוא יראה כפתור להתקשרות לעסק שלך. בזכות הכפתורים האלה יותר לקוחות יצרו איתך קשר!
איך מייצרים לידים להובלות באמצעות גוגל לעסק שלי?
כדי ליהנות מהיתרונות המעולים של גוגל לעסק שלי, צריך לפתוח אחד כזה.
חשוב לדעת שפתיחה של הדף העסקי יכולה לעזור מאוד, אבל יש עוד כמה צעדים שצריך לעשות כדי שהדף העסקי הזה יביא לך המון המון המון לידים חמים להובלות, ויביא לך המון לקוחות חדשים.
את כל הצעדים האלה תלמד בעזרת תכנית הליווי "לידים על סטרואידים"!
חשוב לזכור: גוגל לעסק שלי זה פיצ'ר חינמי לחלוטין! כל טלפון, כל כניסה לאתר וכל ליד שהוא יביא לך (והוא יביא!) הוא חינמי לגמרי.
האם שיטת "לידים על סטרואידים" מתאימה לכל עסק?
לא, השיטה הזאת לא מתאימה לכל עסק. היא נוצרה במיוחד עבור נותני שירות, ובעיקר עבור נותני שירות מקומיים.
השיטה הזאת מושלמת עבור עסקים כמו חברות הובלה שזקוקות לזרם שוטף של לידים להובלות.
בעזרת השיטה הזאת, תוכל לייצר לידים בחמש דקות עבודה ביום (ואפילו פחות), ובעזרת הסמרטפון!
האם אפשר לייצר ככה גם לידים להובלות קטנות?
בהחלט! שיטת "לידים על סטרואידים" מעולה לעסקים של הובלות קטנות. בעזרת השיטה הזאת, תוכל לקבל מלא לקוחות מהאיזור שלך, וככה אפילו לא תצטרך לנסוע רחוק!
גם תקבל יותר עבודה, גם לא תשלם על לידים, וגם לא תבזבז דלק על נסיעות ארוכות!