כפתורי הנעה לפעולה: כך גוגל לעסק שלי מביא לקוחות עד אליכם

גוגל לעסק לי
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

לגוגל יש המון פיצ’רים, המון אתרים והמון יכולות. יחד עם זאת, יש לגוגל כלי אחד שנועד להקל על לקוחות פוטנציאלים למצוא את העסק שיכול לתת להעניק להם את השירות או את המוצר שהם רוצים לרכוש.

הכלי הזה הוא, כמובן, גוגל לעסק שלי. הפיתוח של הפיצ’ר הזה נעשה כדי שיהיה לגולש, או ללקוח הפוטנציאלי, כמה שיותר קל להשיג את מבוקשו.

מבחינת בעלי העסקים, זה אומר שגוגל רוצה לגרום ללקוחות הרלוונטים ליצור איתכם קשר בדרך הקלה, המהירה והיעילה ביותר.

מעבר לחשיפה העצומה שגוגל מעניק ל”גוגל לעסק שלי“, הקשר הזה כולל בתוכו כמה דרכי הנעה לפעולה שהגיר מול הלקוחות שלכם לפנות אליכם יותר.

שלוש דרכים עיקריות שבהן גוגל לעסק שלי גורם ללקוחות שלכם לפנות אליכם בצורה יותר מהירה, כשהם לידים חמים מאוד, הן על ידי לחצנים.

הלחצן הראשון בגוגל לעסק שלי שכדאי להתייחס אליו הוא הטלפון. בלחיצת כפתור אחת שממוקמת במקום אידיאלי מבחינת הגולש, הוא יכול להתקשר אליכם או אל בית העסק שלכם, כדי לברר פרטים נוספים, כדי לרכוש או להירשם לשירות שלכם.

הלחצן השני הוא הלחצן שמוביל את הגולש אל האתר שלכם. במידה וגולש נחשף לעסק או לשירות שאתם מעניקים באמצעות גוגל מיי ביזנס, אבל הוא עדיין לא בטוח שהוא מעוניין לרכוש אותו מכםף יש לו אפשרות קלה ונוחה להגיע אל האתר שלכם בלחיצת כפתור.

כך למעשה הוא נכנס למשפחה שיווקי שלכם ולאתר שאיפה נבנה בצורה שימיר גולשים ללקוחות מתעניינים ולקוחות משלמים.

הלחצן השלישי מיועד עבור עסקים שיש להם מקום פיזי כגון משרד או חנות. מדובר כמובן על לחצן הניווט.

במידה ויש לכם חנות או משרד, כל לקוח פוטנציאלי שנחשף לעסק שלכם, יכול בלחיצת כפתור לנווט אל החנות או המשרד שלכם וכך להפוך ללקוח משלם.

מעבר ליעילות של כפתור הניווט עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, גוגל מציג לכם, בעלי העסקים, את המקומות שבהם הלקוח הפוטנציאלי לחץ על כפתור הנווט, וכך אתם יכולים לדעת מאין מגיעים הלקוחות שהגיעו לחנות שלכם אחרי שראו אתכם בגוגל העסק שלי.

גוגל לעסק שלי יודע אילו לחצנים לשים עבורך

חשוב לזכור שגוגל מנסה להתאים את גוגל לעסק שלי לכל סוגי העסקים השונים. כך שלמעשה, גוגל לעסק שלי למסעדה לא יהיה זה מבחינת הנראות והאפשרויות לגוגל העסק שלי למשרד עורכי דין.

הסיבה לזה, ככל הנראה, נובעת מההבנה של גוגל שהלקוחות שלכם רוצים לראות דברים אחרים שקשורים לעסקים שונים.

מה הכוונה? עבור עסקים רבים גוגל יציג את האפשרות להתקשר במקום ברור ונוח אבל עבור עסקים אחרים כמו מסעדות ומלונות, גוגל יעדיף להציג בפני הגולשים תמונות מהמקום. זאת, כי ככל הנראה בגוגל הבינו שכאשר גולש מחפש מסעדה או מלון הוא מעדיף קודם כל לראות איך נראה מקום או איך נראות המנות.

כשחושבים על זה, גם אם גוגל לא מציג טלפון בתור האפשרות הראשונה כאשר לקוחות מחפשים את העסק שלכם או עסק דומה לשלכם, הוא לא עושה זאת כדי להרחיק את הלקוחות מכם אלא להיפך – כדי להביא אותם אליכם כמה שיותר חמים ומוכנים לרכישה.

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך