איך דף טוב בגוגל מי ביזנס עוזר לקידום אורגני?

כל מה שצריך לדעת על גוגל לעסק שלי
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?


הלקוחות שלכם מחפשים אתכם בגוגל ואחת הדרכים להיחשף, ליצור אמון ולהניע לפעולה היא באמצעות פרופיל Google My Business.

רישום חינמי שיכול לסייע לכם להתקדם במנוע החיפוש של גוגל ולהביא מתעניינים לעסק שלכם.

לפניכם כל מה שרציתם לדעת, כולל התועלות וכיצד לבצע אופטימיזציה אפקטיבית לעמוד שלכם בגוגל מיי ביזנס. שלא תגידו – לא ידענו.

מה זה גוגל מיי ביזנס – גוגל העסק שלי ?

גוגל מאפשרת לעסקים לבצע רישום של העסק שלהם ללא עלות וליצור פרופיל הנקרא Google My Business – גוגל העסק שלי הכולל כל מה שחשוב ללקוח לדעת על העסק שלכם: מיקום, מוצרים ושירותים, תמונות וביקורות.

הפרופיל יעלה בחיפוש בנראות משמעותית ויעניק לכם את היתרון התחרותי שאתם מחפשים. באמצעות החשבון תוכלו לשתף תמונות, להגיב לביקורות ולשפר את מערכת היחסים שלכם עם קהל לקוחותיכם ולקבל יותר פניות לעסק.

למעשה, ניתן להעלות בתוצאות חיפוש וגם בחיפוש לוקאלי והעסק יתווסף גם למפות גוגל.

בשנים האחרונות עם עליית החיפושים לפי אזור גיאוגרפי מסוים, מדובר בהזדמנות משמעותית לשפר עמדות.

בנוסף, גוגל מיי ביזנס הוא אמצעי לתבוע בעלות על העסק שלכם ולדווח לגולשים גם על שינויים בעסק, למשל, שינוי כתובת העסק ולפרסם פוסטים על חידושים ועדכונים לקהל היעד הרלבנטי.

יתרון נוסף שיש לפתיחת פרופיל טמון בניתוח הנתונים והפקת מסקנות לפי שאילתות שהלקוחות משתמשים בהן כדי לאתר את הפרופיל וכך להבין לעומק כיצד לחזק את הקידום האורגני.

אופטימיזציה לגוגל מיי ביזנס

כדי שהנוכחות שלכם תהיה מרשימה ואכן תסייע לקידום האורגני בגוגל (SEO), חשוב מאוד לבצע אופטימיזציה לדף גוגל מיי ביזנס. לפניכם מספר דגשים בנושא:

מקסמו את הפרופיל

שימו לב שמילאתם את כל האינפורמציה החיונית בפרופיל כולל מיקום העסק, מייל, טלפון, תמונות, הוראות הגעה, קישור לאתר, שעות פעילות.

אל תשכחו שיוך קטגוריאלי – קטגוריה ראשית וקטגוריות משניות שחשובות מאוד לתהליכי החיפוש וכן הוספת מוצרים / שירותים.

יש להשקיע במיוחד בכתיבת תיאור העסק המוגבל בתווים כך שיהיה שיווקי ומשכנע.

מומלץ לבצע חקר מילות מפתח ולשלב בפרופיל ביטויי מפתח רלבנטיים לפי הפעילות העסקית והדרך בה לקוחות יכולים לחפש ולמצוא אתכם.

מומלץ להשתמש בכלי ניתוח שיכולים לסייע כמו Google Ads ו- Google Analytics.

דאגו לביקורות חיוביות

חשוב מאוד לבסס אמון עם הגולשים באמצעות איסוף ביקורות חיוביות אך שימו לב שגם לביקורות שליליות יכול להיות משקל כאשר הן משולבות עם החיוביות ואפילו תורמות לאמון (כי אין עסק מושלם).

הכי חשוב זה להגיב לכל ביקורת בצורה מקצועית ועניינית כדי שיראו שהפניות מטופלות על ידכם. נושא הדירוג אף הוא קריטי להצלחה וכדאי לבצע פעולות תומכות על מנת להעלות את הדירוג על ידי לקוחות, למשל, להשתמש ברשתות החברתיות כדי לניע לקוחות מרוצים לדרג בגוגל מיי ביזנס.

הוסיפו תמיד קישור ישיר להשארת ביקורות כך שיהיה קל ללקוחות למצוא היכן ניתן לכתוב ביקורת.

תחזקו את הפרופיל בתכנים מעניינים ורלבנטיים

עדכנו את הפוסטים שלכם בגוגל מיי ביזנס כולל אירועים. הוסיפו תמונות איכותיות וסרטונים קצרים ממוקדים. שבו על הצעות מכר אטרקטיביות ושימו לב לאורך הסרטונים וגודל התמונות והוידאו.

כדאי לגוון בתמונות ובסרטונים כמו למשל, צילומי חוץ ופנים של העסק, אם מדובר במסעדה מגוון מנות, צילומים של צוות המקום וכדומה. 

וודאו שאין לכם רישומים כפולים בגוגל מיי ביזנס כדי לא לבלבל לקוחות, בצעו אימות הפרופיל והשקיעו במיוחד בקטגוריית שאלות-תשובות והגדירו התראות כך שתוכלו תמיד להיות עם היד על הדופק.

בצעו מעקב שוטף אחר הפרופיל והפעילות סביבו. פנו לחברה המתמחה בהקמת, תחזוקת וקידום פרופילים של גוגל מיי ביזנס כחלק מקידום אורגני בגוגל.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

תוכן העניינים
אולי יעניין אותך