איך לפרסם את העסק שלי ולהביא לקוחות בלי לבזבז מלא כסף

איך לפרסם את העסק שלי
אם שאלת את עצמך איך לפרסם את העסק שלי בלי לבזבז סתם כסף ובלי לבזבז זמן - הגעת למקום הנכון. הגיע הזמן שלך להכיר את הכלי העוצמי "גוגל לעסק שלי", שיביא לך עוד לקוחות במהירות
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

אם שאלת את עצמך איך לפרסם את העסק שלי, בלי לבזבז זמן וכסף ובצורה יעילה שבאמת מביאה לקוחות, הגעת למקום הנכון.

בפוסט הזה אני הולך להציג לך את הכלי המדהים של גוגל שנועד לחבר בין לקוחות שמחפשים שירות מסוים לבין עסקים שנותנים את השירות הזה.

איך לפרסם את העסק שלי עם "גוגל לעסק שלי"

גוגל לעסק שלי זה פיצ'ר חינמי של ענקית החיפוש, שנועד לעשות משהו אחד בלבד: לחבר בין לקוחות שמחפשים שירות מסוים, לבין עסקים שנותנים את השירות הזה.

עבור הלקוחות זה כלי מעולה, כי הוא מקל עליהם את מלאכת החיפוש. עבור בעלי ובעלות עסקים מדובר בכלי מדהים שמביא לקוחות – ובחינם.

היתרונות של גוגל לעסק שלי

כפי שכבר הבנת, התשובה שלי לשאלה איך לפרסם את העסק שלי היא "גוגל לעסק שלי". עכשיו אני הולך להציג לך שלושה יתרונות מדהימים של הכלי העוצמתי הזה.

יתרון ראשון: חשיפה גבוהה

ענקית החיפוש מציבה את התוצאות של "גוגל לעסק שלי" גבוה מאוד בתוצאות החיפוש. למעשה, התוצאות היחידות שעוקפות אותן הן המודעות הממומנות.

האתרים, דרך אגב, מגיעים בדרך כלל אחרי התוצאות של גוגל לעסק שלי. זה אומר שגם אם תקדמו את האתר שלכם בהמון כסף, המון זמן והמון משאבים – אתם לא תהיו ראשונים בגוגל, אלא תופיעו אחרי המתחרים שלכם שעשו את הקורס שלי והגיעו למקומות הראשונים בעזרת גוגל לעסק שלי.

יתרון שני: בניית אמון

אחד היתרונות הגדולים של גוגל לעסק שלי הוא היכולת שלו לחמם את הלקוחות שעדיין לא מכירים אותך בכלל.

כשלקוח מחפש שירות מסויים בגוגל, הוא רואה מול העיניים שלו תוצאות של גוגל לעסק שלי. בתוצאות האלה הוא יכול לראות מה הלקוחות הקודמים של אותו עסק חושבים עליו.

למעשה, הדירוג (אחד עד חמישה כוכבים) והביקורות המילוליות עוזרות מאוד לבנות את האמון של הלקוח החדש, שעדיין לא באמת הכיר את העסק שלך.

יתרון שלישי: הנעה לפעולה

לאחר שהלקוח הפוטנציאלי נחשף לעסק שלך, ואחרי שהאמון שלו בעסק הלך ונבנה, הגיע השלב האחרון – יצירת הקשר.

גם בתחום הזה לגוגל יש יתרון משמעותי.

ליד הפרטים של העסק שלך, הגולש יראה כפתור מאוד ברור. אם הוא מבצע את החיפוש בפלאפון, הוא יראה כפתור להתקשר לטלפון של העסק, ואם הוא במחשב, הוא יראה כפתור לכניסה לאתר העסק, או לניווט למקום העסק (משרד או חנות אם ישנה כזאת).

אני חייב לומר שאין תשובה אחת לשאלה איך לפרסם את העסק שלי, אבל אין ספק שעבור נותני שירות רבים, ובייחוד עסקים של איש אחד – גוגל לעסק שלי הוא אחד הפתרונות הטובים ביותר.

מדובר על מגנט לידים של ממש, שדורש הרבה פחות עבודה מפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק, ומביא תוצאות מעולות, בקלות ובחינם!

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך