גוגל לעסק שלי וקורונה: הלקח הכי חשוב לבעלי עסקים מהתקופה המשוגעת הזאת

גוגל לעסק שלי בקורונה
כשפרצה מגיפת הקורונה, עסקים רבים ברחבי העולם נאלצו לבצע שינויים רבים. גם גוגל נערכה מחדש, ועשתה שינוי שהפתיע בעלי עסקים רבים. כך תדעו להיזהר מהפתעות כאלה
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

משבר הקורונה שפקד את ישראל ואת העולם כולו השפיע מאוד על עסקים רבים. הרבה עסקים פיזיים נסגרו, גם אם לזמן מוגבל, וחלקם לצמיתות.

עסקים אחרים נאלצו לשנות את דפוסי הפעילות שלהם – לעבור לאונליין או למצוא פתרונות כדי לקבל לקוחות מצד אחד ולשמור על הנחיות התו הסגול מצד שני. 

גוגל ערכה שינויים מפתיעים

גם גוגל ערכה שינויים בעקבות המגיפה העולמית. הבעיה של בעלי עסקים רבים שמשתמשים בגוגל לעסק שלי היא שרבים מהם לא שמו לב לשינויים שערכה גוגל.

למעשה, גוגל החליטה על דעת עצמה להודיע על סגירה של עסקים שונים – גם אם הם פעלו כרגיל. 

מדוע גוגל בחרו לעשות זאת? מסיבה מאוד פשוטה, וחשוב שכל בעל עסק יכיר אותה. 

המשאב החשוב – הגולשים

עיקר הכוח של גוגל הוא בגולשים. אם הגולשים באינטרנט יפסיקו לחפש כל מיני דברים במנוע החיפוש הפופולרי – הוא לא שווה כלום. 

לכן, כשבגוגל הבינו שיש מגיפה שפוגעת בעסקים רבים בכל רחבי העולם, ומחייבת עסקים רבים להיסגר – היא בחרה לצאת מנקודת הנחה שכל העסקים נסגרו. 

כנראה שבגוגל הבינו שהאכזבה של גולשים שיגיעו לחנות ויגלו שהיא סגורה, תהיה הרבה יותר גדולה מאשר אם הם יחשבו מראש שהיא סגורה, ויחסכו לעצמם את ההגעה. 

הלקח לבעלי העסקים

מה בעלי עסקים צריכים ללמוד מההתנהלות הזאת של גוגל? כמה דברים.

דבר ראשון, חשוב לקרוא את המיילים ואת ההודעות שאתם מקבלים מגוגל. יכול להיות שיש בהם דברים חשובים.

דבר שני, לבדוק מדי פעם, אפילו פעם בשבוע, מה מצבכם בגוגל לעסק שלי. בסופו של דבר, יכול מאוד להיות שהעמוד שלכם הוא הדבר הראשון שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם רואים כשהם פוגשים בכם. אתם לא רוצים לגלות הפתעות.

לסיכום, מגיפת הקורונה שיגעה את כל העולם, ובעלי עסקים רבים מנסים לשרוד את התקופה הזאת. בינתיים, ענקיות הטכנולוגיה משתנות גם הן בעקבות התקופה המוזרה הזאת.

כדי לשמור על הנוכחות הטובה ברשת, חשוב לשים לב לשינויים שקורים אצל ענקיות הטכנולוגיה. בעלי עסקים שנשארים מעודכנים בשינויים זוכים לייתרון עצום מול בעלי עסקים אחרים.

הירשמו לניוזלטר ותוכלו להיות מעודכנים בכל השינויים שגוגל עושה בגוגל לעסק שלי

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך