דיווחים בעולם: גוגל בודק אפשרות להציג "זוג" במקום "שלישיה"

בקבוצות רבות של מקצועני "גוגל לעסק שלי" בעולם עולים דיווחים על שינויים בתצוגה של גוגל. האם אנחנו לקראת מפץ גדול? כל הפרטים כאן
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

גוגל לעסק שלי מציג בדרך כלל שלושה עסקים בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. בעולם מכנים את "pack 3", ואני מכנה את זה פשוט "השלישיה".

בקבוצות הפייסבוק של מקצועני הקידום ב"גוגל לעסק שלי" החלו לאחרונה דיווחים רבים על כך שגוגל משנה את התצוגה של תוצאות העסקים מגוגל לעסק שלי בתוצאות החיפוש, ובוחר להציג רק שני עסקים, במקום שלושה.

תוצאות של שני עסקים בלבד במקום שלושה אינן דבר חדש, וגם בישראל ניתן למצוא אותן. יחד עם זאת, על פי הדיווחים הרבים, נראה שגם במקומות שבהם ענקית הטכנולוגיה הציגה שלושה עסקים, היא מנסה לצמצם לשניים בלבד.

שניים במקום שלושה – מה זה אומר עבור עסקים?

האמת היא, שאם גוגל יחליטו באופן גורף להציג "זוג" במקום "שלישיה" בתוצאות החיפוש, מדובר בשינוי מרעיש, שעלול מצד אחד לפגוע בעסקים רבים, אך מצד שני לחזק מאוד את העסקים החזקים.

אם אכן יהיה שינוי גורף כזה, המשמעות היא שכשליש מהעסקים שמופיעים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש – פשוט לא יהיו שם יותר. ניתן יהיה כמובן למצוא אותם בחיפוש במפות, אך החשיפה שם נמוכה בהרבה.

מצד שני, שני העסקים הראשונים בתוצאות החיפוש יהנו ככל הנראה מטראפיק גבוה יותר של לקוחות רלוונטיים, משום שלא יהיה את העסק השלישי ש"יגנוב" מהם לקוחות.

בין אם גוגל אכן פועלת לשנות את התצוגה של ה"שלישייה" ל-"זוג" ובין אם לא – בשבילכם כבעלי עסקים העיקרון נותר זהה: חשוב לעבוד כדי לקדם את העסק בתוצאות החיפוש ובגוגל לעסק שלי כדי להיות במקומות הראשונים, ועדיף כמובן להיות במקום הראשון.

 

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך