יתרונות קידום אורגני בגוגל

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

קידום אורגני הוא אחד הנושאים החשובים ביותר בעולם השיווק והפרסום. הוא הקטר שמניע את כל הקרונות קדימה לכיוון ההצלחה. חברה יכולה להקים אתר אינטרנט מרהיב ביופיו, עם המון מידע, תמונות וסרטונים, אך כמות הגולשים שיחשפו אליו היא מינורית.

הסיבה לכך היא שהאתר ממוקם אי שם בדף האחרון בקטגוריה שלו, כמו לדוגמה מכירת כלי עבודה חשמליים. כל מי שמעוניין לרכוש מכשור מקליד את הביטוי כלי עבודה חשמליים במקלדת ומקבלת כמה וכמה חברות שעוסקות במסחר בתחום זה.

אך דווקא את האתר היפהפה הגולשים לא רואים כיוון שהאלגוריתם של מנוע החיפוש של גוגל לא איתר במהלך הסריקה שלו אתר זה לאור העובדה שלא נעשה עבורו קידום. לכן הגולשים רואים רק את האתרים שמקודמים אשר ממוקמים בראש הדף. 

המשימה של כל חברה היא להגיע אל אחד המקומות הראשונים בתחום העיסוק שלהם ולכן בעלי העסק פונים אל בונובו-סוכנות שיווק דיגיטלי אשר מתמחה בתחום קידום אורגני ולכן עובדיה המיומנים מבצעים סיעור מוחות שם מנהלי העסק כדי לגבש את תוכנית הפעולה המתאימה ביותר לעסק זה.

יש כמה שיטות כדי ליצור אופטימיזציה של קידום אורגני והעובדים בוחנים את כולן כדי לקבוע את השיטה המתאימה ביותר. השלב הראשון והמהותי הוא ביצוע מחקר מילות מפתח.

מדובר במילים שהגולשים משתמשים בהן באופן תדיר כאשר הם מחפשים מידע על תחום מסוים. ברשימה יופיעו כמה וכמה מילים או ביטויים תוך ציון הכמות הגבוהה ביותר של השימושיים ועד הכמות הנמוכה ביותר.

ביצוע קידום אורגני 

המקדמים בוחרים את המילים הבולטות ביותר ואותן הם מקדמים. אחת השיטות האפקטיביות ביותר היא הכנה של תכנים בנושאים שונים הקשורים לעסק תוך שתילה של מילות המפתח באופן טבעי בתוכן יש מקרים ששותלים זאת פעם אחת ומקרים אחרים ששותלים זאת כמה פעמים.

כאשר האלגוריתם של גוגל סורק את התוכן האיכותי, הוא נתקל במילות המפתח ולכן הוא מקדם את מיקומו של האתר כמה צעדים קדימה.

המיקום בדף של גוגל 

קידום אורגני בגוגל הוא מאד אפקטיבי כיוון שברוב המקרים הפעולות השונות מקדמות את האתר קדימה. לעיתים זה לוקח מעט זמן ולעיתים יותר זמן אך ברוב המקרים זה עובד.

כאשר האתר נמצא באחד המקומות הראשוני בדף של הקטגוריה כמות הגולשים שנחשפים אליו היא עצומה ואפשר לראות מדי יום את הכמויות הגדולות של המבקרים שנכנסים לאתר ורובם לא הכירו אותו בעבר. 

הערך המוסף של קידום בגוגל 

כל כניסה של גולשים לאתר הופכת אותם ללקוחות פוטנציאליים ולאור הכניסות הרבות גם כמות ההזמנות הולכת ותופחת. הערך המוסף של קידום אורגני הוא הגדלת ההכנסות ופעמים רבות ההבדל הוא מטאורי.

מומחי השיווק משתמשים בתוכנות ייעודיות אשר מודדות את הנתונים לאחר הקידום והנתונים מוצגים לבעלי העסק. 

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

תוכן העניינים
אולי יעניין אותך