מדריך לפתיחת גוגל לעסק שלי בפחות מ-10 דקות [מעודכן ל-2022 עם תמונות]

פתיחת גוגל לעסק שלי - המדריך המלא לבעלי עסקים
רוצים להביא עוד לקוחות לעסק שלכם אבל מסתבכים עם פתיחת גוגל לעסק שלי? המדריך הזה יעשה לכם סדר בכל התהליך ובעוד 10 דקות תוכלו להיות הבעלים הגאים של כרטיס מעולה
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

גוגל לעסק שלי הוא כרטיס ביקור סופר שימושי לעסקים. כדי להשתמש בו, חשוב ששלב פתיחת גוגל לעסק שלי יהיה מלא ומפורט עד כמה שאפשר.

לא משנה אם העסק שלכם פיזי כמו חנות או מוסך, שירות שניתן בבית הלקוח כמו אינסטלטור ומורה פרטי, ובאופן כללי לכל העסקים, העצמאיים ונותני השירותים יכולים להיעזר בגוגל לעסק שלי כדי להיחשף להמון לקוחות פוטנציאליים ולעזור להם לבחור בשירות או במוצר שלכם.

אל תשארו בלי הכלי העוצמתי הזה. אני מזמין אתכם לפתוח לשונית חדשה בדפדפן ולחפש בגוגל את מה שהלקוחות שלכם מחפשים. אם אתם יועצים עסקיים, חפשו בגוגל "יועץ עסקי" או "ייעוץ עסקי" ותראו שהם מוצאים את המתחרים שלכם. אם אתם חשמלאים, חפשו "חשמלאי" וכך הלאה. 

הכנתי לכם מדריך לפתיחת גוגל לעסק שלי, כדי שלא תצטרכו לבזבז עוד זמן בלי הכלי השיווקי הזה.

לפני הכל, יש נקודה אחת שחשוב לשים לב אליה: כדי לפתוח דף, אתם צריכים חשבון GMAIL. ודאו שיש לכם את כל פרטי הגישה לחשבון הגוגל הזה, ושאתם הבעלים שלו. 

אני לא יכול לספור כבר כמה פניות קיבלתי בגלל שאנשים לא זוכרים איך להיכנס לחשבון שלהם…

יש לכם חשבון גוגל? יופי! בואו נתחיל. אין לכם עדיין ג'ימייל? תתחילו בלפתוח אחד כאן.

עכשיו אנחנו מגיעים לחלק העיקרי של מאמר הזה – פתיחת גוגל לעסק שלי בצורה יעילה, מהירה וטובה. אך לפני הכל, כדאי לדעת שלהגדרות של הכרטיס שלכם יש חשיבות מכרעת לסיכוי שלכם להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

אם הייתי צריך לחשוב על כלל ברזל אחד לכל מי שרוצה לפתוח כרטיס לעסק שלו ולמשוך לקוחות, הייתי בבעיה, כי יש לי שני כללים שהם הכי בסיסיים והכי חשובים: הראשון הוא להיות כמה שיותר מדויק בהגדרת העסק, והשני הוא לחשוב מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים בגוגל כשהם רוצים להגיע לשירות או למוצר שלכם – בלי שהם מכירים אתכם! – ומכניס את מונחי החיפוש בטקסטים השונים.

בתכנית הליווי "לידים על סטרואידים" תלמדו איך להפוך את "גוגל לעסק שלי" למגנט לידים שיביא לכם לקוחות חדשים בקלות – בלי לבזבז כספים על קידום ממומן ובלי לקנות לידים.

פתיחת גוגל לעסק שלי – כך תעשו את זה נכון

פתיחת גוגל לעסק שלי - המדריך הטוב ביותר ברשת

מדריך מעשי לפתיחת גוגל לעסק שלי – שלב אחרי שלב

Total Time: 10 minutes

היכנסו למרכז הרישום של גוגל לעסק שלי

שלב ראשון בפתיחת גוגל לעסק שלי

הדבר הראשון שצריך לעשות בפתיחת גוגל לעסק שלי הוא להיכנס לקישור הזה. אם אתם משתמשים בחשבון הג'ימייל שלכם, אתם עשויים להיות כבר מחוברים. אם לא, התחברו לחשבון שלכם.

בחירת שם העסק

שלב שני בפתיחת גוגל לעסק שלי

הכניסו את שם העסק שלכם ולחצו אנטר. כדאי לכם להכניס את שם העסק שלכם כפי שהוא מוכר ורשום במקומות נוספים. גוגל בודק כיצד העסק שלכם מופיע בכל מיני מקומות, והנתון הזה משפיע על הקידום של הכרטיס.

בחירת קטגוריה

שלב שלישי בפתיחת גוגל לעסק שלי

לחצו על "הבא". כעת עליכם לבחור את הקטגוריה שבה אתם עוסקים.
לגוגל יש רשימה מסוימת של קטגוריות עסקיות. אם אתם לא מוצאים את הקטגוריה העיקרית שלכם, נסו לכתוב אותה בצורות שונות.
ברגע שמצאתם את הקטגוריה שמתארת את העיסוק שלכם בצורה הטובה ביותר – לחצו על "הבא". אגב, אם יש לכם כמה עיסוקים, תוכלו להוסיף עיסוקים נוספים בהמשך, כך שאם אתם מרגישים שאתם מסתבכים בגלל זה בפתיחת גוגל לעסק שלי, בחרו את מה שהכי מתאים כרגע, ובמקרה הכי גרוע תוכלו לשנות זאת בהמשך.

אתם עסק פיזי או נותני שירות במקומות שונים?

פתיחת גוגל לעסק שלי - שלב רביעי

כעת עליכם להחליט אם אתם נותנים שירות במקום פיזי כמו חנות או משרד, או שאתם נותני שירות בבית הלקוח.
בשביל האפשרות הראשונה לחצו על "כן", בשביל האפשרות השניה לחצו על "לא" – ועל "הבא". שימו לב שעליכם לבחור כתובת שאתם באמת נמצאים בה, מכיוון שגוגל ישלחו לכתובת הזאת מכתב (מנייר) לאישור הפרופיל שלכם!

הגדרת איזור השירות

פתיחת גוגל לעסק שלי שלב חמישי

במידה ואתם נותנים שירות מחוץ למשרד\חנות, כעת עליכם להגדיר היכן אתם נותנים את השירות.
שימו לב שההגדרות האלה קריטיות. אם אתם כירופרקטים שעובדים בתל אביב, אולי תרצו להגדיר גם את גבעתיים ורמת גן כאזורים שבהם אתם מעניקים שירות.
מצד שני, אם אתם רוצים לתת שירות רק ליד הבית שלכם, אתם יכולים להחליט על שכונות ספציפיות. 
אם בהמשך אתם מתחרטים על האזורים שציינתם בפתיחת גוגל לעסק שלי, דעו שתוכלו לשנות אותם גם בהמשך.

פרטי יצירת קשר

שלב שישי - פתיחת גוגל לעסק שלי

כעת עליכם להוסיף את פרטי יצירת הקשר – הטלפון של העסק והאתר.
אם יש לכם אתר, הציבו את כתובת האתר.
אם אין לכם אתר, אין לכם כל כוונה שיהיה לכם אתר ולא בא לכם לבנות אחד – אני ממליץ לבחור באופציה השלישית, שבה גוגל יקימו לכם אתר על בסיס הנתונים של "גוגל לעסק שלי". כך תוכלו לחזק בהמשך את החשבון שלכם.

אישור קבלת ניוזלטר

ניוזלטר - פתיחת גוגל לעסק שלי

כעת עליכם לבחור אם לקבל ניוזלטר מגוגל או לא. אני ממליץ שתקבלו, ואפילו תקראו אותם כשהם מגיעים.

בקשת אימות בכתב

לקראת סיום פתיחת גוגל לעסק שלי

כל שנותר לכם כעת הוא לבקש מגוגל שישלחו לכם גלויה לאימות העסק. כל עוד לא אימתתם את החשבון שלכם – העסק שלכם לא יופיע בתוצאות החיפוש במפות גוגל, ולא תהיה לכם כרטיסיה של "גוגל לעסק שלי". 

תוך כמה זמן גלוית האימות מגיעה?

בדרך כלל גוגל עומדים בזמנים שלהם והגלויה תגיע אליכם בעוד כשבועיים או שלושה שבועות. למרות זאת, לפעמים יש פאשלות והגלויה מתעכבת. אם אתם רואים שעבר יותר מחודש ולא קיבלתם גלויה לאימות החשבון שלכם, בקשו לשלוח שוב את הגלויה.

חשוב לדעת, שפתיחת גוגל לעסק שלי היא צעד חשוב בדרך להפוך את גוגל למגנט לידים מטורף לעסק שלכם. למרות זאת, יש עוד הרבה צעדים שאתם יכולים לעשות כדי לנצל את הכלי החינמי הזה – הצטרפו לתכנית הליווי "לידים על סטרואידים" ותנו לגוגל לשווק את העסק שלכם בקלות!

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך