מה זה גוגל לעסק שלי, ואיך זה יכול להביא לי המון לידים ב-0 ש"ח?

גוגל לעסק שלי
אם עדיין אין לכם "גוגל לעסק שלי", אתם מפספסים את המיקום הכי חשוב בתוצאות החיפוש. אחרי שתקראו את זה, תבינו למה כדאי לכם להשקיע בזה
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

שירות "גוגל לעסק שלי" שמציעה ענקית החיפוש הוא כלי שהתחיל כדי לסייע למי שמחפש עסקים מקומיים – למצוא את העסק שהכי טוב לו. 

מפיצ'ר שהתחיל כדי לעזור לכם למצוא את המוסך, המספרה והטמבוריה הקרובה, Google My Bussiness הפך למגנט לידים עוצמתי שיכול גם להפוך אתכם לאוטוריטה בתחום שלכם!

אם תחפשו בגוגל את השם שלי, נדב רייפר, תראו כל מיני תוצאות. אתר הבית שלי, דף הפייסבוק ועוד כל מיני פרטים עלי. 

סביר להניח שבצד המסך (במחשב) או בחלק גדול ממנו (בסלולר), תראו מן כרטיסיה כזאת, עם השם שלי וכל מיני פרטים נוספים. כך נראה כרטיס גוגל לעסק שלי.

jWeAaj3uG TZtNlh82aKesm 7OalhQwh3bk8j3cdEJYWf42YafdXqCtyE0JkRQeARtGinK fNGvoe1rOqietw q2cmeUVlSsPM7qgJl3R5A9MbXghOcRAiVD 0OFAPylKQ0o NFG

הפיצ'ר הזה למעשה הוא חלק מהמפות של גוגל. כמו שכתבתי בהתחלה, הוא החל את דרכו ככלי שנועד לסייע לקשר שבין עסקים מקומיים לבין לקוחות פוטנציאליים. גוגל לעסק שלי מאפשר ללקוחות לדעת בקלות איזה עסק קרוב פיזית אל הגולשים, האם הוא פתוח או סגור כרגע, ואיך מגיעים אליו. 

למה כל עסק חייב גוגל לעסק שלי:

זוכרים את ספרי הטלפונים האלה של פעם? הספרים הגדולים של דפי זהב? אם כן, אתם בטח זוכרים שבתקופה ההיא, כל עסק קטן קרא לעצמו בשם שמתחיל בכמה שיותר א'. 

א.א.א. זגגות, א.א. אינסטלציה, א.א.א. חשמל ותיקונים. יודעים למה כלכך הרבה עסקים בחרו בשמות האלה? כי זה היה ה-SEO של פעם. התחרות היתה איזה עסק יופיע ראשון בקטגוריה שלו. 

יכול להיות שאתם צעירים מדי בשביל לדעת מה זה דפי זהב, אבל בטח אתם מכירים לוחות מודעות. אותם לוחות באמצע הרחוב, בכניסה למתנ"ס ובכל מקום. 

גם שם יש SEO. מודעה עם כתב קטן ומשעמם על נייר לבן? אף אחד לא ישים לב לזה. את המודעות הגדולות, הצבעוניות עם הגרפיקה היפה – כבר קשה לפספס. 

עסקים שמחזיקים בכרטיס גוגל לעסק שלי יכולים להפוך בקלות למודעה הגדולה ביותר בלוח המודעות העצום שנקרא גוגל. 

מה יכול להיות יותר טוב מהנדל"ן הכי טוב לפרסומת לעסק שלכם? שלט פרסום ענקי שנמצא מול העיניים של המון לקוחות פוטנציאליים!

בואו נדבר רגע על מספרים. אם נניח שאתם יועצים עסקיים מרמת גן, כדאי שתדעו שבכל חודש יש אלפי חיפושים בגוגל על מונחי חיפוש שקשורים לייעוץ עסקי – רק מהעיר רמת גן!

כל אלה יכולים לראות שלט פרסום ענק עם העסק שלכם מול העיניים.

כמה עולה חשבון google my business?

כאן מגיע הקטע המדהים באמת: השירות הזה חינמי. 

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך