מה חשוב שיהיה באתר בשביל להתקדם בגוגל? 

קידום אורגני או ממומן
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אתר בנוי ומתוכנן היטב הוא חשוב ביותר עבור כל עסק המבקש לבסס נוכחות מקוונת. אתר כזה משפר את המודעות למותג, את האמינות ובעיקר את הדירוג במנועי החיפוש. 

ישנם מספר גורמים אותם יש לקחת בחשבון כשמדובר בקידום האתר בגוגל. נבדוק מה חשוב שיהיה באתר כדי לקדם אותו ולהעלות אותו למקומות טובים יותר עבור העסק שלכם.

מבנה האתר

אחד הדברים החשובים ביותר בקידום האתר הוא עיצוב ומבנה של האתר. משמעות הדבר היא בנייה נכונה של אתר שתקל על מנועי החיפוש לעקוב אחר התוכן, להבין אותו ולהוסיף אותו לאינדקס. זה כולל הזנה של טקסטים כפי שנרחיב בהמשך, אך בעיקר ארגון תוכן נכון שיקל על הגולשים להשתמש באתר וכן על מנועי החיפוש לסרוק את הדפים בצורה מדויקת.

תוכן באתר

התוכן הוא קריטי בכל הקשור לקידום האתר בגוגל. מנועי חיפוש משתמשים בתוכן כדי להבין במה עוסק האתר וכדי להתאים את כוונת החיפוש של המשתמש לדפי האינטרנט הרלוונטיים. תוכן איכותי המספק ערך למשתמשים חיוני להצלחת האתר. מעבר לכך, גם עדכונים ופרסום קבוע של מאמרים בבלוג או עדכוני חדשות יסייעו בבניית האמינות של האתר מה שידרג אותו גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

חווית משתמש 

חווית משתמש מתייחסת לכמה קל למבקרים לנווט באתר ולהשתמש בו. חווית משתמש טובה של אתר עשויה להפחית את שיעורי הנטישה, להגדיל את הזמן שהמבקרים מבלים באתר ובסופו של דבר להגדיל את ההמרות. על כן יש לתת את הדעת על פריסת האתר, בחירה נכונה בערכת הצבעים, בחירה מוקפדת בסגנון הגופן והגודל כאשר כל אלו עשויים להשפיע על חווית המשתמש, וכך גם על קלות הניווט באתר. כדאי להקפיד על עיצובים פשוטים, למזער חלונות קופצים ולמנוע מצב של עודף מודעות שעלולות להאט או לבלבל את דפי האינטרנט באתר.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

אופטימיזציה למנועי חיפוש או קידום אתרים הוא תהליך אופטימיזציה של האתר לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. אופטימיזציה של כל עמוד באתר באמצעות מילות מפתח ממוקדות, מטא תגיות ותיאורים הן כמה דרכים שיכולות לעזור בדירוג גבוה יותר בגוגל. כך גם מחקר ושילוב של מילות מפתח רלוונטיות לשאילתות חיפוש בתוכן האתר יסייעו למנועי החיפוש להבין ולהוסיף את האתר לאינדקס.

אופטימיזציה לנייד

בעידן של היום, אתרים ידידותיים למובייל הם קריטיים. מנועי חיפוש מעדיפים אתרים המותאמים למשתמשים ניידים, מה שמקל על המבקרים לצפות באתר בכל מכשיר ובכל מקום. לא רק שאופטימיזציה לנייד חיונית בשל מספר המשתמשים בנייד, אלא שגוגל משתמשת גם בגישה המובייל-ראשון בעת ​​יצירת אינדקס ודירוג של דפים.

כדי ליהנות מדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש  ומשיפור המיתוג שלכם, סטודיו מימון בדוש לבנייה וקידום אתרים הוא הכתובת שלכם. לבניית אמינות והצלחה גדולה יותר בעולם המקוון.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

תוכן העניינים
אולי יעניין אותך