אל תגידו יותר "גוגל לעסק שלי": הכירו את "פרופיל העסק ב-Google"

פרופיל העסק בגוגל
גוגל ביצעו לקראת סוף 2021 שינוי במותג "גוגל לעסק שלי". מה זה אומר? כל הפרטים כאן
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

לקראת סוף שנת 2021, גוגל הודיעו על שינוי המיתוג של "גוגל לעסק שלי". כעת, במקום לקרוא לו בשם המוכר, גוגל יצרו את "פרופיל העסק".

המאמר הזה נכתב בדצמבר 2021, ובשלב הזה נראה כי עיקר השינוי בגוגל הוא שינוי קוסמטי. מלבד השינוי הזה, גוגל ערכו עוד שינוי קטן בניהול הדפים העסקיים שלהם.

השינוי הנוסף הוא האפשרות לבצע יותר שינויים ועדכונים מעמוד תוצאות החיפוש עצמו, בלי שיש צורך להיכנס לפאנל הניהול המוכר של "גוגל לעסק שלי".

למרות השינוי הזה, ישנן פעולות רבות שלא ניתן לבצע דרך העמוד בתוצאות החיפוש, אלא רק דרך פאנל הניהול המוכר.

האם "גוגל לעסק שלי" עומד להשתנות לחלוטין?

זו שאלה טובה, והאמת היא שקשה להעריך מה יהיה בעתיד. יחד עם זאת, תרשו לי לתת את ההערכה שלי ולסייג: הנבואה ניתנה לשוטים, ואני לא נביא ומשתדל שלא להיות שוטה.

לדעתי, שינוי המותג והשינויים הקטנים שבוצעו לאחרונה אינם מעידים על שינויים מהותיים בשימוש וביעילות של גוגל לעסק שלי.

על פניו, נראה כי השם החדש "פרופיל העסק בגוגל", הוא נכון וקולע יותר למטרה שלו מאשר "גוגל לעסק שלי". הסיבה היא שלגוגל יש הרבה כלים שיכולים לסייע לעסקים, כמו גוגל אדס והקידום הממומן.

לעומת זאת, פרופיל העסק בגוגל כשמו כן הוא – זו הדרך של כל בעל ובעלת עסק לנהל את הפרופיל ואת הנראות הראשית של העסק שלהם בתוצאות החיפוש.

הגדלת אפשרויות העדכון והניהול דרך עמוד תוצאות החיפוש נועדו להקל על מנהלי הדפים העסקיים לבצע שינויים ולנהל דרך קבע את הדפים העסקיים האלה.

אחרי הכל, גוגל רוצים, ובצדק, שעסקים ישתמשו בכלי האדיר הזה, וינצלו את מירב ההזדמנויות שהוא מעניק. השינוי הנוכחי מאפשר להם לעשות זאת בקלות יתרה.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך