פרופיל עסקי בגוגל לקידום העסק שלכם

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

כיצד להשתמש בגוגל כדי להשיג לקוחות רבים יותר? כדי להפיק את המרב מהפרופיל העסקי שלכם בגוגל (הידוע גם כ-Google My Business), עליכם לבצע אופטימיזציה שלו. 

גוגל הוא האתר הפופולרי ביותר על כדור הארץ ומחזיק היום ביותר מ-92% מנתח השוק של מנועי החיפוש. יצירת פרופיל עסקי בגוגל הנבנה במקצועיות על ידי חברת בניית אתרים, היא דרך חשובה למשיכת לקוחות חדשים לעסק שלכם באמצעות חיפושים בגוגל.

מהו פרופיל עסקי בגוגל?

פרופיל עסקי בגוגל הוא רישום עסקי חינמי המאפשר לכם לספק פרטים ותמונות של העסק שלכם, כולל המיקום, השירותים או המוצרים שלכם. זה דרך מצוינת להגברת הנראות שלכם בכול השירותים שמציעה גוגל: חיפוש בגוגל, מפות של גוגל והשופינג של גוגל.

פרופיל עסקי בגוגל זמין רק לעסקים שיש להם קשר עם לקוחות. זה כולל עסקים עם מיקום פיזי (כמו חנות או מסעדה), או עסקים המספקים שירותים הכרוכים במפגשים עם לקוחות במקומות אחרים (כמו יועצים או אינסטלטורים).

למה אתם זקוקים לפרופיל עסקי בגוגל?

בין אם אתם רוצים להגביר את התעבורה בעסק הפיזי או באתר האינטרנטי, גוגל היא ׳מכוונת החיפוש׳ האולטימטיבית. פרופיל עסקי בגוגל מסייע להבטיח שאנשים ימצאו אתכם כשהם מחפשים מוצר או שירות שאתם מציעים באזור שלהם.

הפרופיל העסקי בגוגל מראה למחפשים היכן וכיצד הם יוכלו לבקר בעסק שלכם. פרופיל זה משפר גם את ה-SEO המקומי שלכם, ומגדיל את הסבירות שהעסק המקומי שלכם יופיע בראש הרשימה, כשאנשים מחפשים עסק קרוב במפה של גוגל.

שליטה במידע העסקי המקוון שלכם

פרופיל עסקי בגוגל מאפשרת לכם לשלוט בפרטי הקשר ולעדכן אותם, כולל שעות הפעילות ופרטים חיוניים אחרים שיעזרו לאנשים להגיע אליכם.

אתם יכולים לפרסם עדכונים כדי לשתף אחרים בשינויים כמו: הרחבת שירותים, סגירה זמנית או שעות פתיחה חדשות. לפרופיל עסקי בגוגל יש קידום אתרים מקומי חזק. המשמעות היא שהמידע שתשתפו ידורג לפני אתרים אחרים שהמידע שלהם לא מעודכן.

בניית אמון באמצעות ביקורות

ביקורות הן מרכיב חיוני בקבלת הוכחה חברתית, ונחשבות לדרך משמעותית לבניית אמון ואמינות. 

דירוג הכוכבים המשולב של גוגל ואפשרות להוסיף ביקורת על העסק, מציעים ללקוחות לשתף מידע על החוויה שלהם עם העסק שלכם ולכתוב שם כל מה שהם רוצים. זה עוזר ללקוחות פוטנציאליים עתידיים להחליט באילו עסקים כדאי להם לבקר ואילו מוצרים כדאי להם לקנות.

אולי זה קצת מפחיד לחשוב על ביקורות שמגיעות מפלטפורמה כל כך ציבורית, במיוחד כשאתם לא יכולים לבחור את הביקורות שגוגל תשתף על העסק שלכם (למרות שאתם כן יכולים להגיב לביקורות). אבל אל דאגה! לפי גוגל, שילוב של ביקורות חיוביות ושליליות אמין יותר מעמוד אחד של המלצות מתלהבות.

איך למקסם את הפרופיל העסקי בגוגל?

בדרך כלל עדיף להפקיד מלאכה זו בידי המומחים. אבל לידיעה כללית, גוגל קובעת את דירוג החיפוש המקומי על סמך 3 גורמים:

  • רלוונטיות – עד כמה הרישום העסקי שלכם תואם לחיפוש.
  • מרחק – עד כמה המיקום שלכם רחוק מהמחפשים.
  • בולטות – עד כמה העסק שלכם מוכר, בהתבסס על הקישורים, מספר הביקורות, ציון הביקורות וה-SEO.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

תוכן העניינים
אולי יעניין אותך