פרסום בגוגל לעסקים – כך עסקים מקומיים מרוויחים לקוחות חדשים

קידום אורגני או ממומן
גוגל הוא שער הכניסה לאינטרנט ומנוע החיפוש ששולט ביד רמה בכל המרחב המקוון. יש לך עסק מקומי ואתה רוצה להרוויח לקוחות חדשים? הנה כל מה שכדאי לך לדעת על פרסום באמצעות הכלי הזה
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

המטרה של פרסום בגוגל לעסקים היא בין היתר לאפשר להם ליצור בידול מול המתחרים. בזכות גוגל, עסקים קטנים יכולים כיום להגיע ללקוחות פוטנציאליים בדיוק כמו עסקים גדולים או תאגידים בינלאומיים. יתרה על כך, גוגל מקל לא רק על יצירת קשר ראשוני עם הלקוחות אלא גם על השימור שלהם אחרי תקופה מסוימת.

הסיבה להצלחה של גוגל קשורה לכמות התנועה שעוברת בו מדי יום. גוגל הוא כבר הרבה יותר מאשר מנוע חיפוש, כי יש כאלה שמתייחסים אליו בתור שער הכניסה המרכזי לאינטרנט. בנוסף, גוגל שולט במרחב המקוון עם כלים שבכלל לא ברור איך אפשר להסתדר בלעדיהם: החל מדואר אלקטרוני, דרך סרטוני וידאו ועד מפות. 

גוגל לעסק שלי

עסקים קטנים יכולים להתעודד מכך שיש לגוגל כלים שמיועדים רק עבורם. אחד הכלים הללו הוא "גוגל לעסק שלי", או במקור Google my business. מטרת הכלי היא לאפשר לעסקים מקומיים להגיע ללקוחות חדשים שנמצאים בסביבה שלהם, על ידי מתן מידע רלוונטי במהירות וברגע המתאים.

הסוד של פרסום בגוגל לעסקים באופן הזה הוא לנצל את הכלי על הצד הטוב ביותר. כאן הבעיה היא שלרוב בעלי העסקים אין את הידע הרלוונטי או את הזמן הפנוי, לכן עדיף להם להפקיד את המשימה בידיים של חברה לבניית אתרים שגם מתמחה בשיווק באינטרנט. 

גוגל מקומות לעסקים

פרופיל עסק חינמי מאפשר לנהל את הדרך שבה העסק המקומי מופיע בחיפוש ובמפות. אם למשל מעלים תמונות חדשות, מעדכנים את שעות הפעילות או מוסיפים מוצרים לקטלוג, פרופיל העסק כבר יאפשר להבליט את היתרונות של העסק המקומי לעומת עסקים אחרים וכך הוא מגדיל את הסיכוי לגיוס לקוחות חדשים.

הדרך הנכונה להסתכל על פרסום בגוגל לעסקים היא בתור השקעה ולא כהוצאה רגילה. אם משקיעים נכון את המשאבים המתאימים בפלטפורמה הרלוונטית של גוגל, מחזירים מהר מאוד את הכסף וממשיכים לצמוח ולגדול. 

מפות ואפליקציות (גם אתרי Iframe)

יש לציין שהכלים של גוגל רלוונטיים לכל סוגי האפליקציות והאתרים, כולל אלמנט HTML מסוג Iframe שמאפשר להטביע סוגי מדיה אחרים (דף אינטרנט מאתר אחר, קטע וידאו, קטע מוזיקה, צלילים, מפות ועוד). גוגל כבר יודע לאסוף את כל המידע, לרכז אותו ולהגיש אותו ללקוחות כך שהם ירצו לקנות את המוצר או השירות מהעסק המקומי.

את ההוכחה להצלחה של גוגל לעסק שלי ניתן לראות בדוחות של החברה עצמה. גוגל היא אחת החברות הגדולות והמצליחות בהיסטוריה, אז למזלם של בעלי עסקים קטנים – זה עובד גם לטובתם. 

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך