קידום חנויות אלקטרוניקה במפות של גוגל 

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אם אתם לא משתמשים נכון במפות של גוגל לקידום חנות האלקטרוניקה שלכם, אתם מפסידים לקוחות. המפות של גוגל הן כלי נהדר הן ללקוחות שלכם והן בשבילכם. בעזרת כמה דרכי פעולה מתאימות, תוכלו לקדם את החנות או את הרשת שלכם. כך תמכרו יותר מחשבים, ציוד היקפי או כל ציוד אלקטרוניקה וחשמל אחר. 

איך מעלים את החנות על המפה 

אם כבר יש לכם נוכחות בגוגל מפות, תוכלו לדלג לסעיף הבא. במידה ואתם יודעים הכל על מכירה או השכרת מחשבים נייחים, אבל אין לכם מושג איך להעלות את החנות או החנויות שלכם על המפה, בשביל זה אנחנו כאן. היכנסו למה שנקרא – גוגל מיי ביזנס (גוגל העסק שלי). המערכת תאפשר לכם להגדיר, בעברית, כל מה שחשוב לשם הצגה על המפה. תציינו את כתובת העסק, מה אתם מוכרים, מה מאפיין אתכם. בשלבים מאוחרים יותר תוכלו להעלות תמונות ומידע נוסף. אחרי ההרשמה (היא חינם!), בגוגל יבדקו את האותנטיות בפעולה שנקראת אימות העסק. ברגע שזה יאושר, העסק שלכם יוצג על המפה. 

מלאו את פרופיל העסק בצורה מיטבית 

ברגע שאושר חשבון העסק שלכם בגוגל מפות, יש לכם פרופיל שלם למלא. מעבר למילוי הראשוני, מעת לעת וודאו שלא שכחתם לעדכן פרטים שהשתנו. למשל, הקפידו למלא את שעות הפעילות של חנות האלקטרוניקה והחשמל שלכם. אם יש לכם אתר, ציינו את כתובת האתר. כדי לקדם את החנות בגוגל מפות, הקפידו לציין מהו האזור הגיאוגרפי שאליו אתם פונים. זה יעזור להפנות אליכם לקוחות רלוונטיים. שימו לב שאם אתם מוכרים מוצרי אלקטרוניקה בנישה מסוימת, בחרו את הקטגוריה שתואמת את סוג העסק בצורה הכי טובה ומדויקת. 

עודדו לקוחות מרוצים – להמליץ 

 דרך מעולה נוספת לקדם את חנות האלקטרוניקה שלכם במפות גוגל, היא להשיג חוות דעת והמלצות חיוביות. בכל פעם ששירתתם לקוח מרוצה, בקשו שימליץ עליכם בגוגל מפות. ההמלצות הללו, במיוחד כשהן אותנטיות, יעזרו לכם לקבל הרבה יותר הפניות. יש החושבים כי צריך שיהיו המון המלצות. למעשה זה לא מדויק. עדיף שיהיו קצת פחות המלצות, אבל שהן תהיינה בדרוג גבוה בכמות הכוכבים. 

הצג את הפן האישי של העסק 

בגוגל מפות יש לכם אפשרות להציג תמונות אותנטיות של העסק. הקפידו להעלות תמונות באיכות גבוהה. מומלץ להעלות גם תמונות שלכם או של הצוות שלכם. מידע אישי מסוג זה, יוצר קשר ראשוני מצוין עם לקוחות פוטנציאליים. לקוחות יעדיפו לפנות לעסק בתחום האלקטרוניקה, שהם כבר מכירים את הפנים שמאחורי שם העסק. אגב, כדאי מדי פעם לרענן את התמונות או להעלות חדשות ועדכניות. 

אופטימיזציה 

לסיום, ניתן להיעזר בשיטות של אופטימיזציה, הדומות בחלקן לאלו של קידום אתרים. עדכניות, אופטימיזציה, תחזוקה שוטפת של הפרופיל העסקי – כל זה יקדם אתכם במפות, ויביא לכם יותר לקוחות. 

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

תוכן העניינים
אולי יעניין אותך