קידום לוקאלי של נכסים דיגיטליים: הסודות נחשפים

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

כל בעל עסק מעוניין להרחיב את מעגל הלקוחות שלו. יש עסקים שמסוגלים לתת שירות בכל הארץ כיוון שרוב העבודה בין הגורמים הללו מתנהלת במיילים, בשיחות טלפוניות ובהוצאות ווטס אפ כמו לדוגמה משרדים שעוסקים ביחסי ציבור.

אך לעומת זאת כאשר מדובר בטיפול של אנשי מקצוע שאמורים להגיע לביתם או למשרדם של הלקוחות, יש חשיבות רבה למיקום הגיאוגרפי.

זו הסיבה שמקדמים רבים מבצעים קידום לוקאלי, שהוא פרסום מקומי בעיר או בסביבה הגיאוגרפית שבה פועל נותן השירות, כמו לדוגמה שיפוצניק שעובד באזור הגליל המערבי או רפד שעובד באזור אילת.

המטרה של מקדם האתרים היא לבצע שתי פעולות עיקריות, הראשונה היא הטמעה של מילות מפתח המצביעות על הלוקאליות וכך מי שגר בעפולה יחפש אנשי מקצוע בתחומים שונים בעיר זו ולא ביישוב מרוחק מאד כיוון שזה לא רלוונטי.

מעבר לכך כדי לקדם נכס דיגיטלי כמו אתר אינטרנט או דף פייסבוק של איש מקצוע, זה הוא יבצע גם קידום אורגני. באמצעות עבודה בשתי החזיתות האלו קיימת סבירות גבוהה שאיש המקצוע המיומן יקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים. 

חיפוש על פי קידום לוקאלי 

קידום לוקאלי על פי האזור שבו כל איש שירות מעניק תמיכה ללקוחות, מסווג את הפעילות ותוחם את השטח. כך איש המקצוע יקבל רק פניות שהן רלוונטיות כמו מתקין של פרקטים שעובד רק בגוש דן.

באמצעות הציון של השטח המקומי, הוא חוסך הרבה בלבולי מוח של לקוחות שהוא לא יכול להעניק להם שירות. 

מערכת גוגל לעסק שלי 

הדרך היעילה ביותר ליצור קידום לוקאלי היא באמצעות מערכת גוגל לעסק שלי. פרסום במערך זה מעניק את המענה המושלם לכל צורך עסקי. יש כמה דגשים באופן הפרסום:

  • הגדרה נכונה כך שיהיה ברור שמדובר בעסק אמיתי ולא בפרסום על עסק שהוא לא קיים.
  • יצירת דף נחיתה עם קוד המבהיר את המידע החשוב על העסק כמו לדוגמה ימי הפעילות במהלך השבוע.
  • העלאה של סרטונים מקצועיים ותמונות מעבודות שבוצעו על ידו.
  • העלאת ביקורות אותנטיות של גולשים שקיבלו שירות מגורם זה והם מרוצים מהשירות המקצועי, המחירים ההוגנים, המיומנות ועוד. 

קידום אורגני לעסק 

קידום אורגני יוצר פוטנציאל עצום לכל עסק וזו הסיבה שקידום אורגני מתבצע לכל העסקים וזאת בנוסף לקטגוריה של קידום לוקאלי.

המטרה היא לקדם את מיקומו של אתר האינטרנט של נותן השירות ממיקום רחוק כמו בדף מספר 3 במנוע החיפוש של גוגל, או אף מעבר לכך ולהעלות את הדירוג שלו למיקומים הראשונים. 

כאשר יוצרים אופטימיזציה של דרכי הקידום, הדבר מסייע גם לנושא קידום לוקאלי וגם לקידום הפעילות הכללית של העסק, כיוון שיותר ויותר גולשים נחשפים אליו מדי יום והדבר מוביל לכך שיש הרבה יותר כניסות לאתר ומקצתן יוצרות ביצוע עסקאות שונות. 

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

תוכן העניינים
אולי יעניין אותך