שיווק משרד רואי חשבון עם גוגל לעסק שלי: יתרונות וטיפים

שיווק משרד רואי חשבון
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

שיווק משרד רואי חשבון זו משימה שעשויה להיות מאתגרת. הרי בשורה התחתונה, יש לא מעט רואי חשבון, והם מתחרים על הלקוחות. 

בדרך כלל, מי שמשווק ופועל לגיוס לקוחות למשרד רו"ח פונה לערוצי הפרסום השגרתיים – קידום אתר, קידום ממומן בגוגל ופייסבוק ויש כאלה שאולי יפנו לקמפיינים בטאבולה ובאאוטבריין. 

קידום ממומן ויצירה של מודעות בגוגל או בפייסבוק יכול להיות מעולה לעסק שלך, אבל כל קליק וכל חשיפה תעלה לך כסף, גם אם לא יצא מזה לקוח בסופו של דבר. מבאס, לא?

קידום אתר של רואי חשבון הוא תהליך ארוך ויקר. התחרות הרבה יוצרת מאבק מתיש על המקומות הראשונים בגוגל. 

יש דרך נוספת, שעסקים רבים לא נותנים לה את תשומת הלב הראויה, והיא קידום העסק ב"גוגל לעסק שלי".

מה זה גוגל לעסק שלי?

כשמישהו מחפש שירות מסוים או עסק, גוגל יציג במקרים רבים מפה קטנה ומתחתיה שלושה עסקים. זה גוגל לעסק שלי

ברוב המקרים, התוצאות האלה יופיעו אחרי המודעות הממומנות (בכל זאת, גוגל צריכים להרוויח משהו, לא?), ולפני האתרים האורגניים.

זה אומר שאם המשרד שלך הוא אחד משלושת העסקים שמופיעים מתחת למפה הקטנה – הוא יזכה לחשיפה הרבה יותר גבוהה מאשר האתר שנמצא במקום הראשון מבין האתרים. 

בנוסף, גוגל לעסק שלי מסייע ליותר לקוחות פוטנציאליים ליצור אתך קשר. הוא עושה זאת על ידי כפתורי הנעה לפעולה. 

מי שמחפש "רואה חשבון" במחשב שלו, יראה כפתורי הנעה לפעולה לכניסה לאתר העסק או לניווט למשרד. מי שיבצע את אותו חיפוש בסמרטפון, יראה כפתור חיוג מהיר למשרד. 

הכפתורים האלה עוזרים ללקוחות פוטנציאליים ליצור אתך קשר מהר יותר. כל מה שנותר לך לעשות זה לספר על השירותים שלך ולגייס אותו כלקוח חדש. 

יתרון נוסף של גוגל לעסק שלי, והוא חשוב מאוד כשמדובר על שיווק משרד רואי חשבון, הוא המחיר. גוגל לעסק שלי הוא פיצ'ר חינמי לחלוטין שלא עולה שקל! כל הטלפונים שתקבלו וכל הכניסות לאתר יהיו בחינם!

איך מקדמים משרד רואי חשבון בגוגל לעסק שלי?

כדי לעשות שיווק משרד רואי חשבון בגוגל לעסק שלי בצורה נכונה, יש שלושה טיפים עיקריים חשובים מאוד. ברגע שתבצעו אותם, כבר תראו לקוחות נכנסים:

שלב ראשון הוא מחקר מילות מפתח. בסרטון המצורף אני מראה שיטה קלה מאוד לביצוע מחקר כזה. עבור יצירה של "גוגל לעסק שלי" שמביא לקוחות – המחקר הזה מספיק בהחלט!

השלב השני הוא רישום העסק בכמה שיותר אתרי אינדקסים. הכוונה היא לאתרים כמו דפי זהב, איזי וכו'. יש המון אתרים כאלה שניתן להירשם בהם בחינם. 

חשוב מאוד להקפיד על עקביות בשם העסק, במספר הטלפון ורישום הכתובת באתרי האינדקס האלה. ככל שתהיו מדוייקים יותר ועקביים יותר – כך גוגל יקדם אתכם גבוה יותר.

בשורה התחתונה, אנחנו רוצים להיות אחד משלושת העסקים שמופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש, לא?

שלב שלישי הוא העלאת תכנים רלוונטיים לדף העסקי שלכם בגוגל לעסק שלי. כדאי מאוד לחזור אל מחקר מילות המפתח שביצעתם בשלב הראשון כדי לדעת אילו תכנים מעניינים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ואילו מונחי חיפוש לשזור בטקסטים השונים. 

כאמור, שלושת הטיפים האלה הם הבסיסיים והחשובים ביותר לשיווק משרד רואי חשבון ב"גוגל לעסק שלי". יחד עם זאת, ישנם עוד המון טיפים וטריקים שיעזרו לכם לעקוף את המתחרים שלהם, וליהנות מזרם שוטף של לקוחות מתעניינים.

יש דרך להוסיף לתמונות המון מידע שיגרום לגוגל להעיף את העסק שלכם למעלה, יש דרך לנצל את הלקוחות הקיימים שלכם כדי לקדם את המשרד בגוגל – ועוד כל מיני דברים שלא אפרט כאן. 

אם אתם רוצים לדעת עוד על קידום העסק בגוגל, אני מזמין אתכם לרכוש את הקורס הדיגיטלי, או להירשם לרשימת התפוצה שבה אני מחלק טיפים מעולים לקידום המשרד שלך.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

תוכן העניינים
אולי יעניין אותך