בניית אתרי וורדפרס לעסקים – הבחירה החכמה שלך

בניית אתרי וורדפרס לעסקים
בין כל האפשרויות לבניית אתרים, אין ספק שבניית אתרי וורדפרס לעסקים זו הבחירה החכמה ביותר לרוב העסקים
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

פיתוח אתרים הוא תהליך של עיצוב ובניית אתרים. מפתחי אתרים משתמשים בשפות תכנות שונות, מסגרות ומערכות ניהול תוכן כדי לעצב ולבנות דפי אינטרנט.

מדובר כיום באחד התחומים שמשתנים ללא הרף עם טכנולוגיות חדשות שיוצאות כל הזמן.

בניית אתר ע"י פלטפורמה לבניית אתרים

בשונה מבעבר כיום בשביל לבנות אתר אינטרנט ברמה גבוהה אין צורך לדעת קוד ולהבין בתכנות. אפשר למצוא מגוון רחב של פלטפורמות לבניית אתרים שעושות עבודה מצויינת ויכולות לחסוך לכם המון זמן וכסף הנדרש בבנייה של אתר אינטרנט ע"י קוד.

ישנם פלטפורמות המיועדות רק לבנייה של חנות אונליין וישנם פלטפורמות המתאימות גם בשביל בניית אתר תדמית ופורטל תוכן מתקדם.

במאמר הקרוב נסקור עבורכם את מערכת התוכן המובילה בעולם לבניית אתרים: וורדפרס. מה זו המערכת הזאת? ומהם היתרונות שלה?

נעים להכיר וורדפרס

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם. היא החלה את דרכה כפלטפורמה לבניית בלוגים וכיום ניתן לבנות בעזרתה את כל סוגי האתרים: בניית אתר תדמית, חנות אונליין, פורטל תוכן מתקדם ועוד.

מהם היתרונות של בניית אתרים בוורדפרס?

לבניית אתרים בוורדפרס יש המון יתרונות כאשר היתרונות המרכזים שלה הם:

  • פלטפורמה חינמית לחלוטין – וורדפרס היא חינמית לחלוטין ובשונה מפלטפורמות אחרות אין צורך לשלם עבורה תשלום חודשי בשביל שהאתר שלכם יהיה באוויר (חוץ מעלות הדומיין והאחסון כמובן..).
    זהו ללא ספק אחד היתרונות הבולטים והמשמעותיים שיש בוורדפרס כיום. אתר שנבנה בוורדפרס הוא 100% שלכם, ולא תצטרכו לשלם עליו תשלום חודשי כמו הרבה פלטפורמות אחרות של מתחרים.
  • מערכת גמישה ומתפתחת – וורדפרס הינה מערכת מבוססת קוד פתוח שמתפתחת כל הזמן ומגיעה עם המון תוספות ופלאגינים משלימים שיכולים לבצע (כמעט) כל דבר.
    ע"י שימוש בפלאגינים מתאימים לתכונות שתצטרכו באתר שלכם, תוכלו לחסוך כסף רב. שכן בלי האפשרות של שימוש בפלאגינים הייתם צריכים לפתח את התכונה שאתם צריכים מ-0.
  • אלמנטור – פיתוח ישראלי המאפשר לבנות אתרים ע"י משיכה וגרירה של אלמנטים לאתר בצורה פשוטה ועם תוצאות יותר ממדהימות!
    אתרים שנבנים בוורדפרס עם אלמנטור יכולים להיות מעוצבים בהתאמה אישית לחלוטין ולהביא את הייחודיות של המותג שלכם לידי ביטוי.
  • מערכת ידידותית (מאד) ל- SEO קידום אתרים – מערכת וורדפרס הינה מערכת ידידותית מאד המאפשרת לקדם אתרים שנבנים על ידה בצורה מושלמת בגוגל.
    יש כיום לוורדפרס את סט הכלים המלא הנדרש לכל מקדם אתרים. מתוספים לכיווץ תמונות, תוספים לניקוי מטמון וכמובן YOAST SEO שזהו התוסף הפופולרי ביותר כיום למקדמי אתרים.

לסיכום המאמר

אם החלטתם שמה שהעסק שלכם צריך זה אתר חדש, בניית אתרים בוורדפרס זו ללא ספק ההחלטה הטובה ביותר שאתם יכולים לקבל. מדובר במערכת ידידותית מאד למשתמש, מתפתחת כל הזמן וחינמית לחלוטין. לא סתם מדובר כיום במערכת המובילה בעולם לבניית אתרי אינטרנט.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך