קידום עסקים קטנים בגוגל בעזרת "גוגל לעסק שלי" בלי להוציא שקל

קידום עסקים קטנים בגוגל
קידום עסקים קטנים בגוגל יכול להיות כאב ראש אחד גדול. הפיצ'ר המדהים הזה של ענקית החיפוש משנה את כללי המשחק
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

קידום עסקים קטנים בגוגל באמצעות "גוגל לעסק שלי" הוא אחד הדרכים היעילות ביותר שבעזרתה עסק קטן יכול לקבל עוד לקוחות בלי לאבד את הצפון.

המון עסקים קטנים, בעיקר כאלה שהם one wo.man show מאבדים את הידיים והרגליים כשמדובר בשיווק העסק.

קידום אורגני בגוגל או ברשתות חברתיות? קידום ממומן? אולי בכלל כדאי לי לנסות את מזלי באינסטגרם? ומה עם טיקטוק? יש המון אפשרויות.

הרבה מהאפשרויות האלה דורשות הוצאות כספיות גבוהות או זמן רב. לדוגמא, קידום אורגני ברשתות חברתיות הוא תהליך ארוך ומייגע, וקידום ממומן דורש תקציב שיווק גבוה.

לכן, אם יש כלי שמאפשר שיווק יעיל, בצורה קלה יחסית, בלי הרבה התעסקות ובחינם – אסור לך לפספס אותו

קידום עסקים קטנים בגוגל עם "גוגל לעסק שלי"

כשמדובר על קידום עסקים קטנים בגוגל, יש פיצ'ר אחד שאסור לך להתעלם ממנו. אני מזמין אותך לחפש בגוגל כל מיני שירותים עסקיים.

ברוב המקרים, אחרי המודעות הממומנות, תופיע מפה קטנה ומתחתיה שלושה עסקים. המפה הזאת עם העסקים מתחתיה זה פיצ'ר חינמי של גוגל שנקרא "גוגל לעסק שלי".

גוגל לעסק שלי נועד לעשות משהו אחד בלבד: לסייע לגולש שמחפש שירות מסוים, למצוא את העסק הכי רלוונטי עבורו. מבחינת הלקוח זה אומר למצוא את העסק בצורה קלה יותר.

מבחינת העסק שלך, זה אומר שיותר לקוחות יגיעו אליו. והם לא רק יגיעו אליו, אלא הם יגיעו חמים מאוד.

3 יתרונות של "גוגל לעסק שלי"

לגוגל לעסק שלי יש 3 יתרונות מובנים, שיוצרים משפך שיווקי קצר, יעיל וחד. בשורה התחתונה, היתרונות האלה מביאים לכך שעסקים מקבלים יותר פניות מלקוחות פוטנציאליים, והלידים האלה חמים מאוד.

יתרון ראשון – חשיפה גבוהה

קידום עסקים קטנים בגוגל לעסק שלי מעניק להם המון חשיפה, מסיבה מאוד פשוטה. גוגל מציב תוצאות של "גוגל לעסק שלי" במקום גבוה מאוד בתוצאות החיפוש – מיד אחרי המודעות הממומנות.

זה אומר שגם אם המתחרה שלך מקדם את האתר שלו בהשקעה רבה, יש לך הזדמנות לעקוף אותו וליהנות מחשיפה גבוהה יותר ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים את השירות שהעסק שלך נותן.

יתרון שני – בניית אמון

אחרי שהלקוחות נחשפו לעסק שלך בזכות המיקום הגבוה שלו בתוצאות החיפוש, הם יכולים לראות מיד מה הלקוחות הקודמים שלך חושבים עליך.

הביקורות האלה חשובות מאוד, וגורמות ללקוחות שעדיין לא מכירים אותך לסמוך עליך הרבה יותר. למעשה, קרוב ל-80% מהאנשים שקוראים ביקורות ברשת, נותנים להן חשיבות עצומה.

יתרון שלישי – הנעה לפעולה

אחרי שהלקוחות הפוטנציאליים נחשפו לעסק שלך והאמון שלהם בשירות שלך התחזק, הגיע הזמן שהם יצרו איתך קשר. בעזרת גוגל לעסק שלי, הם יכולים להתקשר אליך, להיכנס לאתר או לנווט אל העסק שלך (אם יש לו מיקום פיזי) בלחיצת כפתור.

קידום עסקים קטנים בגוגל זה קל מאוד בעזרת גוגל לעסק שלי. למעשה, חוץ מהתשתית הראשונה, מדובר בעבודה קלה אפילו הרבה יותר מאשר ניהול דף פייסבוק.

ההבדל הוא שבמקום לקבל לייקים ותגובות, מקבלים טלפונים ופניות של לקוחות.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך