כמה עולה גוגל לעסק שלי: המחיר המפתיע של מגנט הלידים העוצמתי

המחיר המפתיע של גוגל לעסק שלי
אם עדיין אין לכם חשבון גוגל לעסק שלי, אתם נמצאים הרחק מאחור. יכול להיות שהמתחרים שלכם עוקפים אתכם בהרבה. אם אתם חוששים ממחיר גבוה - כדאי שתקראו את זה
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אני יכול להניח שאתם קוראים את זה עכשיו כי שמעתם על "גוגל לעסק שלי" (Google My Business) ועל היתרונות שלו, ואתם רוצים גם.

אבל כמו כל בעל עסק רציני, אתם רוצים לראות שאתם לא נכנסים להשקעה גדולה מדי לכלי שיווקי שאתם עדיין לא בטוחים ביעילות שלו.

לכן, כדאי לכם לזכור שבניגוד לכל מיני מקומות אחרים שבהם אתם כנראה משווקים את העסק שלכם, כמו פייסבוק, אינסטגרם, PPC ועוד ערוצים שיווקיים – גוגל לעסק שלי הוא פיצ'ר ייחודי שנוצר במיוחד כדי להקל על בעלי עסקים להגיע לעוד לקוחות ולהגדיל את המכירות ואת הרווחים שלהם.

עכשיו, כשאתם יותר מבינים את החשיבות של כרטיס גוגל לעסק שלי, תנו לי להרגיע אתכם בנקודה חשובה מאוד: גוגל לעסק שלי הוא שירות חינמי לחלוטין.

אחרי שאתם יודעים שמדובר בפיצ'ר חינמי לחלוטין שנעשה במיוחד עבור בעלי עסקים, תנו לי לגעת בנקודה חשובה נוספת בקשר לפיצ'ר המטורף שגוגל מקדמת: אם אתם עדיין לא עושים בו שימוש – אתם מפסידים המון!

גוגל לעסק שלי מתאים לכל סוגי העסקים שקיימים – לא משנה אם אתם עוסקים בתפירה ותיקון בגדים או שאתם מנהלים חברת השקעות שמנהלת מיליוני שקלים עבור לקוחותיה – גוגל לעסק שלי יכול להגביר את החשיפה לעסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים, להציג את השירותים ואת המוצרים שלכם, ולפתור התנגדויות שונות של הלקוחות הפוטנציאליים.

למה כדאי לפתוח דף גוגל לעסק שלי?

בואו נחשוב רגע על עולם השיווק והפרסום. מכירים את שלטי החוצות שניצבים מעל כבישים עמוסים? לפרסם בהם עולה ה-מ-ו-ן כסף.

למרות זאת, חלק גדול מהקהל שנחשף להם הוא בכלל לא קהל היעד. כשאני נוסע בתל אביב ורואה פרסומת ענקית לבשמים, אין לי מה לעשות עם זה, כי אני לא קהל היעד. אני מבין שמישהו שילם המון כסף בשביל לפרסם בושם, אבל חלק מהתקציב שלו התבזבז על אנשים כמוני, שרואים את המודעה אבל היא לא רלוונטית אליהם.

לגוגל אין את הבעיה הזאת, בזכות שני דברים: א. גוגל יודע עלינו הכל. ב. אנחנו מגיעים לגוגל עם כוונה למצוא משהו ספציפי.

מה הכוונה? נניח שאתם מחפשים חנות פרחים באזור שלכם. אחת האפשרויות המהירות למצוא חנות כזאת היא פשוט להיכנס לגוגל, לכתוב "חנות פרחים" ולראות את התוצאות שיעלו. גוגל כבר יודע איפה אנחנו נמצאים ומי אנחנו, ומתאים לנו את התוצאות בהתאם.

בדרך כלל, התוצאות הראשונות בחיפושים האלה הם תוצאות ממומנות. הכוונה היא שבעלי עסקים משלמים לגוגל כדי שיציג את הפרסומת שלהם בתוצאות החיפוש.

למרות זאת, גוגל מקדמת את שירות גוגל לעסק שלי, שניתן בחינם לחלוטין, ויכול להציב את העסק שלכם בשורה אחת עם התוצאות הממומנות.

כבר אמרנו שזה בחינם?

עכשיו דמיינו לעצמכם את הלקוח הפוטנציאלי שלכם, שחיפש בגוגל שירות כמו שלכם. הוא רואה את הפרסומות, אבל הוא יודע שמדובר בפרסומות, ולא תמיד אפשר לסמוך על פרסומות.

אחר כך, הוא רואה את השם של העסק שלכם מופיע ראשון בתוצאות החיפוש האורגניות. כאן הוא כבר מתייחס לזה אחרת.

רוצים לקדם את העסק שלכם בגוגל? אל תוותרו על "גוגל לעסק שלי"! בסופו של דבר, ברוב המכריע של המקרים, התוצאות של גוגל לעסק שלי יופיעו בגוגל אפילו לפני תוצאות האתרים האורגניות!

גוגל לעסק שלי זה כלי מאוד יעיל עבור בעלי עסקים שרוצים להעיף את העסק שלהם קדימה, לקבל לידים חמים בחינם וליצור לעצמם משפך שיווקי מטורף.

יחד עם זאת, אם אתם רוצים שהכלי הזה באמת יעשה לכם עבודה, חשוב שתעשו לו אופטימיזציה, תגדירו אותו כמו שצריך ותעשו את כל הצעדים החשובים כדי להפוך אותו למגנט הלידים הכי עוצמתי שאפשר.

אם תעשו זאת נכון, כל לקוח פוטנציאלי שיחפש שירותים כמו שאתם מעניקים או מוצרים כמו שאתם מוכרים – יגיע אליכם מיד ובקלות.

הלקוח הפוטנציאלי שלכם יוכל להרים אליכם טלפון בקלות, לשלוח הודעה או לנווט אליכם במהירות. איזה עסק היה מוכן לוותר על לידים רותחים בחינם? איזה עסק היה מוכן לוותר על לקוחות שמגיעים אליו בלי שום מאמץ מצדו? איזה עסק היה מוכן לוותר על הגדלה של המכירות ושל ההכנסות?

כדי ללמוד איך להפוך את גוגל לעסק שלי למגנט לידים עוצמתי, הירשמו עכשיו לקורס מגנט הלידים העוצמתי של גוגל לעסק שלי – ותתחילו להרוויח בענק!

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

תוכן העניינים
אולי יעניין אותך