כך תשיגו את הנדל"ן הטוב ביותר בגוגל בעזרת "גוגל לעסק שלי"

גוגל לעסק שלי
בתוצאות החיפוש בגוגל יש שטח מטורף, הרבה יותר גדול וטוב מהפרסומות - אבל משום מה אף אחד לא מנסה להגיע לשם... אולי העסק שלכם יצליח במשימה?
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

גוגל לעסק שלי הוא אחד הנכסים הדיגיטליים החשובים ביותר להרבה עסקים – וכנראה שגם לעסק שלכם. במקרים רבים, כרטיסי עסק שנעשו ב"גוגל לעסק שלי" יופיעו מיד אחרי הפרסומות הממומנות, ולפני האתרים האורגניים.

מה זה אומר? שאם יש לכם אתר אינטרנט מעולה, שמקודם באלפי שקלים – אבל לא השקעתם כמה דקות בשביל לפתוח כרטיס גוגל לעסק שלכם – יש סיכוי טוב שהעסקים של המתחרים שלכם יופיעו לפניכם בתוצאות החיפוש בגוגל.

המשמעות של זה היא מאוד פשוטה: יכול להיות שהמתחרים שלכם יקבלו את כל הלקוחות שקיוויתם להשיג בזכות קידום האתר. 

לכן, חשוב מאוד שתקחו לעצמכם קצת זמן ותשבו על הקמת כרטיס גוגל לעסק שלכם. או שתקחו איש מקצוע לטובת העניין הזה. 

אבל, ויש פה אבל גדול מאוד: אם תצליחו להראות לגוגל שאתם העסק הכי חשוב בקטגוריה שהגולשים מחפשים – תוכלו לתפוס את הנדל"ן הכי חשוב בתוצאות החיפוש!

למה הכוונה? קבלו כמה ניסויים שעשיתי:

  1. חיפשתי דוגווקר גבעתיים, ותראו מה מצאתי:
vaIRXygw3mk2rk6QMD5WYydRSjSNEJMm MZEiBKHOUyZ3lwLYUvQRqBWdWzcpB2iNzIHkqLQTRaYb4BBlRE9gwK2XNhYhYLkDmE c3Y0 1aAd9TBXfV1yw7CUjKjsmg9X8c7seFb

למרות שאני התכוונתי למצוא דוגווקר שעובד בגבעתיים, גוגל מבין שהעסק שאני באמת מחפש הוא דוגווקר בתל אביב. למה הוא עושה את זה? קשה לדעת, אבל אפשר להניח שהכרטיס הזה, יחד עם האתר שאליו הוא מפנה, צברו ותק מול גוגל והוא מבין שמדובר בעסק רציני.

(עדכון: מאז שכתבתי את המאמר הזה, סייעתי לדוגווקר בגבעתיים לקבל לקוחות באמצעות גוגל לעסק שלי. אם אתם באזור גבעתיים ומחפשים דוגווקר גבעתיים – תגיעו לכרטיס שפתחתי)

  1. חיפשתי "וטרינר עד הבית תל אביב" – והגעתי לזה (כן, לאחרונה יצא לי לעשות המון תוכן בתחום הכלבים):
    gU39z3wrp5UhZTMSMsiF9qOZTx7xEAK8I4Rz0RQcfqDhEGQ9xdsk9tg NWVBWV4tou7bcxKqyrwp1ttElUBtY ayeyv gnt2DMA9sxibzVi4vLESUZFUyrx2l TCBkw04sKFu F2
    אני לא יודע אם אתם גרים בתל אביב, אבל העיר הזאת מפוצצת בכלבים וחתולים, ויש כאן המון מרפאות וטרינריות, ולא מעט רופאים וטרינריים שמגיעים עד הבית. 

למרות זאת, יש רק וטרינר אחד שהשיג נדל"ן מ-ע-ו-ל-ה בתוצאות החיפוש של גוגל, וניצח את שאר המתחרים שלו!

מה אנחנו יכולים ללמוד מזה?

אנחנו יכולים ללמוד מזה שני דברים עיקריים. הראשון הוא שכרטיס גוגל לעסק שלי יכול להביא אתכם למקום הרבה יותר גבוה מאשר אתר אינטרנט, גם אם האתר מקודם מאוד. 

הדבר השני הוא, שאם תשקיעו קצת יותר בכרטיס שלכם, תוכלו לתפוס את הנדל"ן הכי חשוב, הכי גדול והכי עליון בתוצאות החיפוש בגוגל. עכשיו רק דמיינו כמה לידים זה יכול להכניס לעסק שלכם!

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

תוכן העניינים
אולי יעניין אותך