מה זה google my business ואיך זה יביא לך לקוחות בחינם?

מה זה google my business
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

המון בעלי ובעלות עסקים שואלים את עצמם מה זה google my business. אם עדיין לא יצא לך להכיר לעומק את הכלי העוצמתי הזה של גוגל, המאמר הזה הולך לשנות את המצב הזה ולהעניק לך הזדמנות להביא עוד לקוחות בצורה קלה מאוד.

אז לפני הכל, אני רוצה לשים משהו מאוד ברור על השולחן: עסק בלי לקוחות זה לא יותר מתחביב נחמד. בשורה התחתונה, לא משנה כמה אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים למחייתנו, אם אין לנו לקוחות והוא לא מייצר לנו הכנסות – זה בסך הכל תחביב.

אבל אנחנו רוצים לנהל עסק מצליח, לא? לא רק לשחק בכאילו…

עכשיו, אחרי ששמנו את האמת הפשוטה הזאת על השולחן, הגיע הזמן להיכנס לתכל'ס ולהבין איך כלי פשוט מאוד של גוגל יכול להביא לך עוד לקוחות בצורה פשוטה מאוד.

מה זה google my business?

לפני שאסביר איך אפשר לייצר ממנו לידים חמים (מאוד) ולקוחות חדשים, אסביר מה זה google my business, או בשמו העברי "גוגל לעסק שלי". בשורה התחתונה, מדובר על פיצ'ר של גוגל שנועד לעשות משהו אחד ויחיד: לחבר בין לקוחות פוטנציאליים שמחפשים שירות מסוים לבין עסקים שמעניקים את השירות הזה.

בפשטות, גוגל לעסק שלי נועד לסייע ללקוחות לאתר במהירות, בקלות וביעילות את העסק שנותן את השירות שהם מחפשים במנוע החיפוש הגדול בעולם. בשבילך ובשביל העסק שלך, זו דרך מצוינת להגיע לחשיפה אדירה בפני לקוחות רלוונטיים.

איך גוגל לעסק שלי יכול להביא לי לקוחות חדשים?

כדי לענות על השאלה הזאת, אני הולך להתעמק קצת במנוע החיפוש הפופולרי בעולם, ובתוצאות שהוא מציג ללקוחות הפוטנציאליים שלך. ברוב המקרים, כאשר גולש מחפש בגוגל שירות מסוים, כמו "אינסטלטור", "יועץ משכנתא", "מאמן עסקי" או כמעט כל דבר שיכול לעלות לכם בראש, התוצאות ייראו כך:

מודעות ממומנות

גוגל עושה לא מעט כסף ממכירת שטחי פרסום, ואלה המודעות הממומנות שמופיעות בראש עמוד תוצאות החיפוש וגם בסופו. כל מודעה כזאת עולה כסף, וכל קליק יכול לשאוב ממך לא מעט כסף.

אגב, מבחינת גוגל לא משנה אם הקליק הזה הבשיל לליד או ללקוח. מבחינת מנוע החיפוש, הקלקה=כסף.

google my business

ברוב המקרים, מתחת למודעות הממומנות תופיע מפה קטנה עם שלושה עסקים מתחתיה. המפה עם שלושת העסקים הם תוצאות של google my business. ארחיב על התוצאות האלה ועל היתרונות הגדולים שלהן בהמשך.

אתרים אורגניים

מתחת ל-google my business יופיעו האתרים האורגניים של העסקים שרלוונטיים לחיפוש של הגולש. אלה אתרים שהגיעו לעמוד הראשון בגוגל בעזרת עבודת קידום, שיכולה להגיע לאלפי שקלים, לעשרות אלפי שקלים ויש מקצועות שיוציאו אפילו מאות אלפי שקלים על קידום, כדי להגיע לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש.

מה זה google my business

עכשיו, אחרי שהבנו פחות או יותר מה זה google my business ואיפה הלקוחות שלך יראו את זה בתוצאות החיפוש, הגיע הזמן להתייחס ליתרונות של הפיצ'ר הזה, ויש הרבה!

היתרונות של google my business

אני מקווה (ומאמין) שאחרי קריאת רשימת היתרונות של google my business, זה יהיה הצעד הבא בקידום העסק שלך. אני כמובן מזמין אותך לפנות אלי לקבלת ייעוץ וסיוע, או להירשם לקורס הדיגיטלי שמציג שלב אחרי שלב איך כל אחד יכול להפוך את google my business למגנט לידים לעסק.

מחיר

הדבר הראשון שאני מדגיש כשאני מדבר על google my business הוא המחיר. מדובר בפיצ'ר חינמי לחלוטין שלא צריך לשים עליו אפילו שקל אחד. ח-י-נ-ם. כל טלפון של לקוח פוטנציאלי, כל טראפיק שיגיע לאתר שלך יהיה ללא תשלום כלל!

חשיפה

מקודם ציינתי את העובדה שגוגל לעסק שלי מופיע לפני האתרים האורגניים המשמעות של זה מבחינתך הוא מאוד פשוט: בזמן שהמתחרים שלך מקדמים את האתר שלהם באלפי שקלים, העסק שלך יכול להופיע לפניהם בתוצאות החיפוש, להיחשף בפני הרבה יותר לקוחות פוטנציאליים. ככה הלקוחות האלה יגיעו אלייך במקום שיגיעו למתחרים שלך.

הנעה לפעולה

גוגל מציג בתוצאות של google my business כפתורי הנעה לפעולה כדי לגרום ליותר גולשים ליצור קשר עם עסקים שהם מחפשים. כשהם מבצעים את החיפוש בסמרטפון שלהם, גוגל יציג להם כפתור להתקשר לעסק. כאשר הם מבצעים את החיפוש במחשב, גוגל יציג להם כפתור לכניסה לאתר או לניווט לעסק (לחנות או למשרד, במידה ויש).

כמו שכבר כתבתי מקודם, כל קליק כזה הוא חינמי לחלוטין, בניגוד לקליקים של המודעות הממומנות. שווה, לא?

חימום לידים

google my business יכול לבנות את האמון של הלקוח הפוטנציאלי בעסק שלך עוד לפני שבכלל החלפתם מילה אחת. הדרך של גוגל לעשות את זה היא מאוד פשוטה: ביקורות של לקוחות קודמים.

הביקורות האלה עוזרות ללקוחות פוטנציאליים לקבל החלטה אם לפנות לעסק שלך או לא.

עכשיו, אחרי שהבנו מה זה google my business ומה היתרונות המטורפים שלו, הגיע הזמן להקים גם לעסק שלך מגנט לידים מטורף, ולתת לגוגל לעבוד בשביל ולהביא לך לקוחות חדשים. כדי לעשות את זה, אני מזמין אותך לקרוא כאן איך מקימים דף עסקי בגוגל.

אני גם מזמין אותך ליצור קשר כדי לקבל סיוע ועזרה מקצועית, או להירשם לקורס הדיגיטלי שבו אני מראה צעד אחר צעד איך לקחת עסק, להביא אותו לעמוד הראשון בגוגל ולהתחיל לקבל לידים סופר-חמים ולקוחות חדשים בקלות.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך