פרסום בגוגל חינם – ובגדול: ככה מביאים מלא לקוחות בלי להוציא שקל

פרסום חינם בגוגל
מסתבר שיש דבר פרסום חינם בגוגל - ואפילו לקבל מלא לקוחות בלי לשלם אגורה ובלי לבזבז זמן יקר! איך עושים את זה? עם גוגל לעסק שלי, כמובן
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

המון בעלי ובעלות עסקים חושבים שאין דבר כזה פרסום בגוגל חינם, ומשוכנעים שכדי להגיע לראש תוצאות החיפוש צריך להוציא המון כסף על מודעות בגוגל או להוציא הון על קידום האתר של העסק.

עשרות בעלי ובעלות עסקים שהשתתפו בוובינר מיוחד גילו איך אפשר לנצל כלי חינמי של גוגל כדי להביא לקוחות בצורה מדהימה.

הכלי החינמי הזה הוא "גוגל לעסק שלי", ויש לו מטרה אחת בלבד: לחבר בין לקוחות שמחפשים שירות מסוים, לבין עסקים שמעניקים את השירות הזה.

בוובינר הזה, שנערך ב-4.8, המון בעלי ובעלות עסקים מכל מיני תחומים עסקיים מגוונים גילו איך אפשר לעשות פרסום בגוגל חינם – ואיך Google My Business מביא לקוחות חמים לעסק שלך – בלי מאמץ ובלי לשלם שקל!

פרסום בגוגל חינם עם גוגל לעסק שלי

מה היתרונות של גוגל לעסק שלי, מעבר לעובדה שהוא חינמי לחלוטין? לפיצ'ר המדהים הזה יש כמה יתרונות, והם באים לידי ביטוי במסע לקוח מהיר וחד, שגורם לאנשים שעד לפני רגע לא הכירו בכלל את העסק שלנו, להפוך ללקוחות במהירות ובקלות.

חשיפה גבוהה

גוגל לעסק שלי מופיע גבוה בתוצאות החיפוש, דבר שמביא לחשיפה עצומה – הרבה יותר מאשר אתרים שמקודמים אורגנית. ברוב המקרים, גוגל לעסק שלי מופיע אחרי המודעות הממומנות ולפני האתרים האורגניים.

בניית האמון של הלקוחות

כשלקוח פוטנציאלי רואה את העסק שלי ב"גוגל לעסק שלי", הוא רואה גם את הביקורות שהעסק קיבל מלקוחות קודמים.

הביקורות האלה בונות את הטראסט של הלקוח בעסק שלי – עוד לפני שהוא יצר איתי קשר. למעשה, יש מחקרים שמראים נתונים מדהימים, ולפיהם 87 אחוזים מהגולשים ברשת קוראים ביקורות על עסקים, ו-79% מהם מתייחסים לביקורות האלה ממש כאילו הן המלצות של אנשים שהם מכירים.

יצירת קשר

גוגל לעסק מאפשר ללקוח ליצור קשר עם העסק שלך כבר מתוצאות החיפוש! ככה הסיכוי לנטישה של הלקוח בעקבות אתר איטי או שאינו ברור למשתמש.

בשורה התחתונה, גוגל לעסק שלי הוא כלי יעיל מאוד שנועד להביא עוד לידים ועוד לקוחות משלמים לעסק שלך.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך