קידום אורגני או ממומן? הכל על קידום אתרים בגוגל

קידום אורגני או ממומן
תוהים אם עדיף לעסק שלכם קידום אורגני או ממומן? המאמר הזה יסביר לכם את כל ההבדלים בין שתי השיטות
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם מה עדיף להם – קידום אורגני או ממומן? אתם יכולים לקדם את האתרים שלכם בגוגל כך שיופיעו במקומות הראשונים בדרך אורגנית ולא בהכרח דרך פרסום מודעות בתשלום, האתר שלכם יופיע במידה והגולשים יבצעו חיפוש אשר קשור לשירות שאתם נותנים או למוצר שאתם מוכרים. 

אז כפ שניתן להבין, קידום אתרים בגוגל הוא בעצם שלל פעולות המתבצעות לצורך שיפור המיקום של אתר האינטרנט שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל, בהתאם למילות החיפוש אשר הגולשים מחפשים. 

קידום אתרים בגוגל – קידום אורגני

קידום אתרים אורגני הוא תחום המתחלק למגוון פעולות, חלק מן הפעולות מתבצעות בתוך האתר וחלק מן הפעולות מתבצעות מחוץ לאתר.

חלק מן הפעולות אשר מתבצעות בתוך האתר הן: התאמת האתר לדרך בה גוגל ומנועי החיפוש השונים סורקים את עמודי האתר, התאמת התכנים באתר, הקוד של האתר ועוד מגוון רחב של פעולות. בשפה המקצועית כל התהליך הזה נקרא תהליך אופטימיזציה.

מקדם אתרים איכותי ובעל ניסיון ידע כיצד לבצע בצורה נכונה את תהליך האופטימיזציה וכיצד להתייחס לכלל האלמנטים החשובים על מנת לתת לאתר אותו הוא מקדם יתרון לעומת האתרים המתחרים.  

הפעולות אשר מתבצעות מחוץ לאתר בדרך כלל מתבססות על שלל קישורים נכנסים אשר מופנים אל האתר עצמו, בניית המוניטין של האתר על ידי קישורים נכנסים המופיעים באתרים חזקים אשר עוסקים בתחום עיסוק הדומה לתחום העיסוק בו עוסק האתר שלכם.

זאת, על מנת לבנות מוניטין טוב וחיובי אצל גוגל ואצל מנועי החיפוש השונים. נדרשת מיומנות גבוהה על מנת ליצור קישורים איכותיים אשר יועילו בתהליך הקידום של האתר ולא יזיקו לו. 

קידום אתרים בצורה נכונה צריך להיעשות בתהליך שנבנה בהדרגתיות ובצורה מדודה, רק באופן הזה נוכל לקבל תוצאות אשר משתפרות לאורך הזמן. 

כדי להבין יותר לעומק את ההבדל בין קידום אורגני או ממומן, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא כדי להבין יותר גם את עולם הקידום הממומן.

קידום אתרים בגוגל – קידום ממומן

קידום אתרים בגוגל ממומן הוא בעצם קידום אתרים בתשלום, קידום אתרים ממומן נקרא באנגלית PPC, PPC הם ראשי תיבות של Pay Per Click, כלומר עבור כל קליק צריך לשלם כסף.

יש באפשרותכם להעלות מודעה אשר תופיע בגוגל בקשר לביטוי ספציפי, ברגע שאחד הגולשים ילחץ על המודעה, אתם תצטרכו לשלם לגוגל סכום כספי מסוים. 

קידום אורגני או ממומן – למה לא להשתמש רק בממומן?

אין ספק כי קידום ממומן הוא קידום מהיר ומיידי, ברגע בו אתם מתחילים כבר מתחילות להופיע תוצאות, אך הבעיה העיקרית של קידום ממומן היא שברגע בו תפסיקו לשלם, מודעת הפרסום שלכם תעלם. 

כלומר, שימוש בפרסום ממומן לא מקנה לכם יתרון יוצא דופן על האחרים, קידום ממומן אינו בונה לכם תשתית להמשך הדרך שלכם כמו בקידום אורגני.

זהו היתרון העיקרי של קידום אורגני על קידום ממומן, אפילו שלוקח זמן רב יותר לבצע קידום אורגני לאתר שלכם, קידום אורגני בונה לאתר שלכם תשתית טובה וחזקה לטווח הארוך.

גם יקרה מצב בו תפסיקו לבצע פעולות כלשהן הקשורות לקידום אורגני, זה לא אומר שהפרסום שלכם יעלם, דבר אשר כן יקרה בקידום ממומן. 

אם שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין קידום אורגני או ממומן, אנחנו מאמינים שהמאמר הזה עזר לכם להבין יותר את ההבדלים בין שתי הדרכים האלה לפרסם את העסק שלכם.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך