שיווק לעורכי דין עם גוגל לעסק שלי: דרך קלה להביא לקוחות

שיווק לעורכי דין
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

שיווק לעורכי דין הוא צעד בסיסי עבור כל עורך דין. אמנם בזמן הלימודים נראה כי ברגע שמסתיימים הלימודים יהיו לכם הרבה לקוחות – בפועל המצב אינו כך.

יש המון עורכי דין בישראל, והתחרות רבה. לכן, יש עורכי דין שמוציאים הון תועפות על מאמצי שיווק שיביאו להם את הלקוחות הבאים שלהם.

יש כאלה שמעדיפים לוותר על כל מאמצי השיווק, ופונים ישר לרכישת לידים לעורכי דין. מחירים של לידים לעורכי דין נעים בדרך כלל בין 50 לבין 150 ש"ח, בממוצע.

אחרים יחפשו חברות לקידום עורכי דין באינטרנט, בשאיפה לקדם את האתר שלהם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, ולהביא להם לקוחות אורגניים שמוצאים אותם בחיפוש בגוגל.

עורכי הדין האלה מוצאים את עצמם פעמים רבות נרתעים בשל המחיר הגבוה של קידום אתר למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, בנישות תחרותיות כמו של עורכי דין מתחומים שונים.

יש כאלה שמחפשים חברות פרסום לעורכי דין, או חברות לשיווק דיגיטלי לעורכי דין. החברות האלה בדרך כלל יקחו מכם המון כסף, והתוצאות כלל אינן מובטחות לכם.

למעשה, שיווק לעורכי דין כלל לא אמור להיות יקר או מסובך. כאן אני הולך להציג לכם דרך פשוטה איך לשווק משרד עורכי דין.

השיטה שלנו לעשות את זה היא על ידי קידום העסק ב"גוגל לעסק שלי". אם אתם עדיין לא מכירים את הפיצ'ר הזה של גוגל, כדאי שתכירו אותו, ומהר.

כשאתם מחפשים בגוגל משהו כמו "עורך דין", או "עורך דין תעבורה" או כל חיפוש כזה שקשור לתחום העיסוק שלכם, התוצאות האורגניות הראשונות שתראו (אחרי המודעות הממומנות) שייכות ל"גוגל לעסק שלי".

מדובר במפה קטנה, ומתחתיה שלושה עסקים.

העסקים האלה, משרדי עורכי הדין האלה, זוכים לפניות רבות של לקוחות פוטנציאליים שמצאו את העסק שלהם בגוגל.

למעשה, גוגל לעסק שלי נועד לעשות משהו אחד מאוד בסיסי: לחבר בין לקוחות שמחפשים שירות מסויים, כמו עורך דין, לבין עסקים שנותנים את השירות הזה.

קידום של עסק בגוגל לעסק שלי הוא שונה מקידום אתרים מסורתי. למעשה, מדובר בעבודה קלה הרבה יותר, שנותנת תוצאות מעולות עבור עסקים כמו משרדי עורכי דין.

שיווק לעורכי דין עם גוגל לעסק שלי

שיווק עורכי דין יכול להיעשות בקלות על ידי שימוש בגוגל לעסק שלי. לפיצ'ר הזה יש כמה יתרונות עבורכם:

א. חשיפה גבוה – מכיוון שגוגל לעסק שלי מופיע לפני האתרים שמקודמים אורגנית, הוא זוכה לחשיפה גבוהה הרבה יותר מהם.

ב. הנעה לפעולה – גוגל רוצה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יצרו אתכם קשר, אז הוא מציב כפתורים לכניסה לאתר שלכם, לניווט למשרד או פשוט להתקשר אליכם. יש יותר פשוט מזה?

ג. נכס אורגני חינמי – גוגל לעסק שלי הוא חינמי לחלוטין. כל הלידים שתקבלו ממנו (ותקבלו, מילה שלי) – חינם. כל הטלפונים? חינם! כל הלקוחות החדשים? יגיעו אליכם בחינם!

ד. לידים חמים – גוגל לעסק שלי יודע לחמם את הלידים לפני שהם מגיעים אליכם. הם יכולים לראות מיד איפה אתם נמצאים, באיזה שעות אתם עובדים ומה הלקוחות הקודמים שלכם חושבים עליכם!

אז איך עושים את זה? מאוד פשוט. אתם יכולים לבחור לעשות שיווק לעורכי דין בעצמכם, או שאנחנו נעשה את זה בשבילכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על הכפתור הנכון.

אם תבחרו לעשות את זה בעצמכם, תגיעו לקורס הדיגיטלי שלנו, שמסביר צעד אחר צעד איך לקחת עסק שאין לו בכלל נוכחות דיגיטלית, ועד שהוא מקבל לידים!

כל מי שרוכש את הקורס, נהנה גם מתמיכה של נדב רייפר, שזמין לכל שאלה, בקשה או בעיה. אשמח לעזור לכם בכל מה שאתם צריכים כדי להצליח ולקדם את העסק שלכם בגוגל לעסק שלי, כדי לקבל מלא לידים חמים – ובחינם.

אם תבחרו שנעשה זאת עבורכם, השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם, כדי לראות איך נוכל לקדם את המשרד שלכם בתוצאות החיפוש באמצעות גוגל לעסק שלי.

שיווק לעורכי דין מעולם לא היה קל יותר, בזכות גוגל לעסק שלי – אם לענקית הטכנולוגיה והחיפוש יש כלי במיוחד לעסקים כמו שלך, אין סיבה לוותר עליו – הוא יביא לך המון לקוחות!

הצעד הראשון שלך בדרך לשיווק המשרד שלך נמצא ממש כאן, במרחק לחיצת כפתור.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך