גוגל בוחנת הצגה של מחיר ממוצע לשירות בתוצאות "גוגל לעסק שלי"

גוגל לעסק שלי
גוגל פועלת להעניק ללקוחות מידע מלא לפני שהם יוצרים קשר עם עסק מסוים. מה זה אומר עבור בעלי העסקים?
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

דיווחים מארצות הברית מגלים כי גוגל מנסה לשפר את המידע עבור הגולשים, ולהציג להם מחיר ממוצע של שירות מקומי באזור שלהם. 

גוגל תמיד מנסה לשפר את גוגל לעסק שלי עבור הגולשים, כך שימצאו בדיוק את המידע שהם מחפשים. עכשיו, נראה שגוגל רוצה לחשוף בפני הגולשים מידע חשוב כבר בהתחלה – כמה הם צפויים לשלם על השירות שהם צריכים.

1615708088757
כך גוגל מציגה את המחיר הממוצע לשירות

למעשה, ישנם דיווחים רבים ברחבי העולם המערבי על כך שגוגל מנסה תצוגה חדשה, ובה מוצג המחיר הממוצע של השירות המבוקש באותו איזור. 

לדוגמא, נניח שאתם גרים בחולון ומחפשים אינסטלטור בגוגל. הדבר הראשון שתראו הוא מודעות ממומנות, ולאחר מכן את הפיצ'ר של גוגל מיי ביזנס: מפה קטנה ואחריה שלושה אינסטלטורים. 

ייתכן שבעתיד הלא רחוק, גוגל יציגו לכם גם את המחיר הממוצע של השירות. אמנם עדיין לא ראיתי עדויות לזה בארץ, אבל אין  ספק שאם הניסוי הזה יעבוד טוב במדינות שונות כמו בארצות הברית, מתישהו הוא גם יגיע לכאן, לתוצאות של גוגל לעסק שלי.

למה גוגל רוצה להציג לגולש את טווח המחירים של השירות?

בסופו של דבר, גוגל חיה באמצעות תנועת הגולשים. ככל שיותר אנשים ירגישו שתוצאות החיפוש נותנות להם מידע מלא ונוח יותר, כך הם יחזרו שוב ושוב לגוגל. 

בעבור הלקוחות שלנו, הצגת ממוצע המחירים יכול להיות game-changer של ממש. הרי הרבה פעמים כשאנחנו מזמינים בעלי מקצוע שונים, אנחנו כבר יודעים שהולכים "לדפוק" אותנו. 

בזכות זה, תכניות כמו "יצאת צדיק" מאוד פופולריות. אגב, התכנית הזאת כלכך פופולרית שמונחי חיפוש כמו "אינסטלטור תל אביב יצאת צדיק" הפכו לפופולריים מאוד בגוגל.

ברגע שאנחנו רואים את המחיר הממוצע, אנחנו כבר יודעים למה לצפות. אם אנחנו מחפשים בעל מקצוע לפתיחת סתימה, וגוגל מציג לנו מחיר ממוצע של 500 ש"ח – נדע למה לצפות מאיש מקצוע רציני. 

האם עלולות להיות בעיות עם הצגת מחיר ממוצע?

כן בהחלט. בואו נמשיך עם הדוגמא של אותו אינסטלטור בחולון. אם גוגל לעסק שלי מציג שפתיחת סתימה עולה בין 500 ל-750 ש"ח (נניח), אנחנו מצפים כבר למחיר הזה, בתור לקוחות. 

אבל מה יקרה אם האינסטלטור מגיע, ומגלה שאנחנו חיים בבית שנבנה לפני 60 שנה, ומאז הספיקו לעבוד בו המון אינסטלטורים חאפרים שיצרו טלאים על טלאים.

יבוא האינסטלטור שהזמנו עכשיו ויגיד שהעבודה יקרה הרבה יותר, מכיוון שצריך לתקן את כל העבודה שעשו קודמיו. בשלב הזה, יבוא הלקוח ויגיד לעצמו "בגוגל היה כתוב שהמחיר נע בין 500 ל-750 שקלים, ועכשיו איש המקצוע דורש ממני 2500 ש"ח? הוא בטח נוכל".

האמת היא, שאמנם זה עלול ליצור בעיה לעסקים ולבעלי מקצוע, אבל מצד שני – זו בעיה שתמיד הייתה קיימת. הרי תמיד יהיה נותן שירות שייתן מחיר נמוך יותר משלנו. אנחנו פשוט צריכים להציג את המקצועיות שלנו בצורה הרבה יותר טובה מאחרים, כדי להצדיק את המחיר שאנחנו גובים. 

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

תוכן העניינים
אולי יעניין אותך