איך לפרסם עסק חינם: זה הכלי הכי יעיל לפרסום עסקים קטנים

איך לפרסם עסק חינם
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

הרבה עסקים קטנים בתחילת דרכם מנסים להבין איך לפרסם עסק חינם. הרי לפני שאנחנו מוציאים תקציבים גבוהים עם פרסום ושיווק – כדאי קודם להתחיל בקטן כדי לראות איך אנחנו מתנהלים עם לקוחות בפרט ואיך העסק שלנו מתקדם.

בדרך כלל, כשחושבים על פרסום עסקים קטנים, ישר עולים בראש כמה אפיקי שיווק מוכרים, שהראשון שבהם הוא פייסבוק.

הצעד הראשון של מי שפותח עסק הוא לכתוב על כך בפרופיל האישי מתוך שאיפה שהחברים יעשו לייקים, יגיבו ואולי אפילו יהפכו ללקוחות הראשונים.

אם הם יהיו מספיק נחמדים וישתפו את הפוסט, אולי אפילו חברים שלהם יהפכו ללקוחות.

זו שאיפה נחמדה, אבל בדרך כלל כל מה שיוצא מהפוסטים האלה זה המון תגובות ולייקים מחברים, וזהו. לא תראו הרבה לקוחות מהפוסטים האלה, אם בכלל.

בדרך כלל, הצעד השני הוא לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק, ולהתחיל להעלות אליו כל מיני תכנים: תמונות מיום העבודה שלכם, פוסטים עם ערך ועוד כל מיני תכנים כאלה שאמורים להביא לכם לקוחות.

מה שיוצא מזה, בדרך כלל, זה הרבה השקעה מצדכם, ומעט לקוחות.

אז אחרי כל זה, השאלה עדיין לא קיבלה תשובה: איך לפרסם עסק בחינם, אבל בצורה יעילה שבאמת תביא לקוחות ולא תבזבז לכם את הזמן?

איך לפרסם עסק בחינם עם גוגל לעסק שלי

יש אפשרות נוספת, שהיא הרבה יותר מתאימה לפרסום עסקים קטנים בחינם – גוגל לעסק שלי. מדובר בפיצ'ר חינמי של גוגל, שנועד לעשות משהו אחד: לחבר בין גולשים שמחפשים שירות מסויים, לבין עסקים שנותנים את השירות הזה.

מבחינת הגולשים, או הלקוחות הפוטנציאליים כפי שנתייחס אליהם מעכשיו – זה כלי מצוין. הם נכנסו לגוגל כדי לחפש שירות מסוים וגוגל מציג להם את העסק שהכי רלוונטי עבורם.

מבחינתך – זה אפילו עוד יותר טוב: גוגל יכול להציג את העסק שלך כעסק שהכי מתאים ללקוח הפוטנציאלי שחיפש את השירות שהוא צריך.

קל יותר ופשוט מקידום אתרים

הרבה בעלי ובעלות עסקים חושבים שכדי להופיע בגוגל צריך להקים אתר ולקדם אותו. צעד כזה יכול להיות יקר מאוד, ולפעמים הוא יעלה אלפי שקלים בכל חודש, בהתאם לתחרות של העסק.

העניין הוא שכאן אנחנו רוצים לדעת איך לפרסם עסק חינם, נכון? אז הקמת אתר וקידום שלו יורדים מהפרק. זה אומר שהעסק שלכם לא יוכל להופיע בגוגל?

ממש לא!

גוגל לעסק שלי לא דורש אתר אינטרנט, ולא דורש קידום יקר. מדובר בהתעסקות פשוטה מאוד שלא דורשת ידע בקוד, בקידום אתרים או בטכנולוגיה מסובכת.

להיפך. הפיצ'ר הזה נועד לבעלי ובעלות עסקים, ולא לאנשי קידום. הוא נועד כדי שכל אחד יוכל לקדם את העסק שלו בקלות.

מה זה גוגל לעסק שלי ואיך הוא עוזר לפרסום עסקים קטנים?

הדרך הכי פשוטה להסביר מה זה, היא פשוט לשלוח אותך לעשות חיפוש של שירות בגוגל. לשם הדוגמא, נניח שהעסק שלך הוא יועץ משכנתא, או טכנאי מזגנים (זה יכול להיות גם עו"ד, שרברב, קוסמטיקאית ועוד המון המון מקצועות שונים).

לקוח פוטנציאלי שיחפש בגוגל "יועץ משכנתא" או "טכנאי מזגנים" (או כל שירות אחר), יראה בראש תוצאות החיפוש מודעות ממומנות.

כל מודעה כזאת עולה כסף. כל הקלקה על מודעה כזאת עולה לבעל העסק כסף, אפילו אם הלקוח הפוטנציאלי לא פנה אליו בסוף.

מתחת למודעות האלה, תהיה מפה קטנה עם שלושה עסקים. אלה תוצאות של גוגל לעסק שלי. הם מופיעים לפני האתרים האורגניים וזוכים לחשיפה גבוהה הרבה יותר.

אין ספק שהתשובה הטובה ביותר לשאלה איך לפרסם עסק חינם היא "גוגל לעסק שלי". במקום לבזבז המון זמן על פוסטים בפייסבוק שמביאים לייקים אבל לא מביאים שום לקוח, עדיף פשוט להקים דף עסקי בגוגל לעסק שלי, ולהביא לקוחות פוטנציאליים עם כוונת רכישה גבוהה.

כדי לדעת איך לעשות את זה כמו שצריך, אני מזמין אותך לקורס הדיגיטלי "מגנט הלידים", שבו אני מסביר צעד אחר צעד איך לפרסם עסק חינם, איך להקים עמוד עסקי בגוגל מיי ביזנס, איך לקדם אותו ואיך להפוך אותו למגנט לידים חינמיים, שמביא לך מלא לקוחות חדשים בלי מאמץ בכלל!

כמובן שישנה גם אופציה לפנות אלינו ושאנחנו נעשה את העבודה השחורה בשבילך. כל מה שיישאר לך לעשות זה רק לענות לטלפונים ולהתחיל לתת שירות ללקוחות משלמים.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך