איך לפרסם בגוגל בחינם? עם "גוגל לעסק שלי" כמובן

איך לפרסם בגוגל בחינם
אם רצית לדעת איך לפרסם בגוגל בחינם - המאמר הזה בשבילך. כדי להביא לקוחות חדשים מגוגל, לא צריך לשלם על מודעות ממומנות ולא צריך לקדם את האתר באלפי שקלים. יש דרך אחרת
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

אם שאלת את עצמך איך לפרסם בגוגל בחינם, המאמר הזה בדיוק בשבילך. לא נסביר כאן איך אפשר ליצור מודעות חינמיות בגוגל, אלא איך לפרסם את העסק שלך בצורה מעולה באמצעות פיצ'ר חינמי של גוגל.

מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם. ומה אנשים מחפשים בו? הם מחפשים פתרונות לבעיות שלהם. ברוב המקרים, עסקים שונים הם הפיתרון לבעיה של מישהו.

אם יש מישהו שזקוק לעורך דין, הוא יחפש "עורך דין", אם הוא צריך רואה חשבון, הוא יחפש "רואה חשבון" וכך הלאה וכך הלאה.

ברגע שהוא לוחץ אנטר, הוא מקבל תוצאות חיפוש, ויש כמה דברים בולטים שחשוב לשים לב אליהם.

מה רואים בתוצאות החיפוש?

הדבר הראשון שנראה בתוצאות החיפוש כאשר אנחנו מחפשים שירות עסקי, הוא מודעות ממומנות. אלה מודעות שמופיעות בראש העמוד וזוכות לחשיפה גבוהה מאוד.

יחד עם זאת, אלה מודעות ממומנות. מצד אחד, זה אומר שכדי שהעסק שלך יופיע בראש תוצאות החיפוש, צריך לשלם לגוגל.

כמה עולה לפרסם מודעה ממומנת בגוגל? המחיר משתנה בהתאם לתחרות על מונח החיפוש הזה. עורך דין פלילי ישלם מעל 70 ש"ח לקליק על מודעה. אינסטלטור ישלם בין 30-50 ש"ח. מאמן כושר ישלם בין 5-10 ש"ח לקליק.

העניין הוא, שהעובדה שמישהו לחץ על המודעה לא הופכת אותו מיד ללקוח משלם. חלקם לוחצים ומתייאשים עד שהאתר עולה, חלקם לוחצים, נכנסים לאתר האינטרנט, אבל לא מוצאים את מבוקשם.

לכן, מי שבוחר לפרסם בגוגל ממומן, יצטרך לקבל בהבנה את העובדה שלעתים הוא משלם על קליקים שלא יהפכו ללקוחות.

מתחת למודעות הממומנות, תופיעה ברוב המקרים מפה קטנה ומתחתיה שלושה עסקים. המפה ושלושת העסקים שמתחתיה אלה תוצאות של "גוגל לעסק שלי".

איך לפרסם בגוגל בחינם

"גוגל לעסק שלי" זו הדרך הטובה ביותר לכל מי ששואל את עצמו איך לפרסם בגוגל בחינם. לפיצ'ר המגניב הזה של ענקית החיפוש יש כמה יתרונות:

א. חשיפה גבוהה מאוד: ככל שהעסק שלך מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך הוא זוכה לחשיפה גבוהה יותר בפני לקוחות פוטנציאליים. המיקום הגבוה של "גוגל לעסק שלי" מבטיח חשיפה גבוהה יותר מהאתרים המקודמים באותו מונח חיפוש.

ב. חימום לידים: כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש בגוגל שירות מסוים והוא רואה את השירות שלך, הוא רואה גם עוד המון מידע רלוונטי. בין השאר, הוא רואה מה הלקוחות הקודמים שלך חושבים עליך.

הנתון הזה עוזר מאוד לחמם את הליד ולהפוך אותו מגולש – ללקוח משלם.

ג. הנעה לפעולה: בעזרת גוגל לעסק שלי, הלקוחות שלך לא צריכים להיכנס לאתר, אלא הם יכולים ליצור איתך קשר ישירות מתוצאות החיפוש. ככה פחות מהם ינטשו בדרך.

אז אם שאלת את עצמך איך לפרסם בגוגל בחינם – "גוגל לעסק שלי" זו התשובה שלך. זהו פיצ'ר מדהים של גוגל לעסקים, והוא חינמי לגמרי! כל טלפון, כל כניסה לאתר וכל לקוח חדש יגיעו אליך בלי שתוציא שקל!

אם תרצה יותר פרטים על הדרך שלך להגיע לעמוד הראשון בגוגל ולהתחיל לקבל לקוחות בחינם – מלא את הפרטים וניצור איתך קשר בהקדם האפשרי.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך