דף עסקי בגוגל: 3 יתרונות מטורפים של גוגל לעסק שלך

דף עסקי בגוגל
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

כולם יודעים מה זה אומר דף עסקי בפייסבוק, ולכל אחד יש כזה. אבל ידעת שיש דבר כזה דף עסקי בגוגל? ידעת שדף כזה יכול להביא לך הרבה יותר לקוחות חדשים מאשר דף בפייסבוק?

מנוע החיפוש של גוגל הוא בעצם לוח המודעות הגדול בעולם. המון אנשים פונים לחיפוש בגוגל כשהם צריכים לקנות מוצר או שירות מסויים. גם הלקוחות שלכם עושים את אותו דבר.

מי שצריך עורך דין, יחפש בגוגל "עורך דין", או "עורך דין מקרקעין" או כל מונח חיפוש שיעזור לו למצוא את עורך הדין שמעניק את השירות שהוא מחפש. מי שצריך אינסטלטור, יחפש "אינסטלטור". מי שצריך יועץ עסקי, יחפש "יועץ עסקי" וכך הלאה וכך הלאה. נראה לי שהבנת את הרעיון.

בקיצור, הלקוחות שלך מחפשים בגוגל שירות כמו שהעסק שלך נותן. דף עסקי בגוגל הוא הדרך הטובה ביותר להביא את הלקוחות הפוטנציאליים האלה לעסק שלך, במקום שיגיעו למתחרים שלך.

מה זה דף עסקי בגוגל?

למנוע החיפוש הפופולרי הזה יש כלי חינמי שנקרא "גוגל לעסק שלי". הכלי הזה נועד למטרה אחת – לחבר בין גולשים שמחפשים שירות מסוים לבין עסקים שנותנים את השירות הזה.

מבחינת הגולשים, זה כלי נהדר כי הוא חוסך להם זמן ומאפשר להם למצוא עסקים רלוונטיים עבורם בקלות ובמהירות.

עבורך ועבור העסק שלך, זה כלי שאסור לך לפספס, כי הוא פשוט מביא לקוחות.

היתרונות של גוגל לעסק שלי

עבור עסקים קטנים ובינוניים, ובעיקר נותני שירות מקומיים (שעובדים באיזור מוגדר בארץ), יש לכלי הזה כמה יתרונות מצוינים שיגרמו לגוגל להיות המשווק הכי טוב של העסק.

חשיפה עצומה

כשמדובר על גוגל, אנחנו תמיד רוצים להופיע כמה שיותר גבוה. כדי לעשות את זה, יש שתי שיטות נפוצות: קידום ממומן וקידום אתרים אורגני. קידום ממומן זו אפשרות נהדרת, אבל היא עולה המון כסף ומהווה פתח להמון בעיות.

יש לא מעט מתחרים נבזיים שפשוט מקליקים על המודעות של העסקים המתחרים, כדי לבזבז להם כסף. יש אפילו תוכנות שעושות את זה!

בנוסף, ברגע שנפסק התשלום לגוגל עבור המודעות האלה – העסק נעלם ולא מופיע יותר. כל עוד תשלמו לגוגל, תזכו לחשיפה. תפסיקו לשלם? הופ! העסק נעלם.

קידום אתרים אורגני הוא גם דרך מצוינת להגיע לראש תוצאות החיפוש, אבל מדובר בתהליך ארוך מאוד ויקר מאוד. בנוסף, עוד מעט אוכיח לך שאפשר להגיע בקידום אורגני הרבה יותר גבוה בתוצאות החיפוש באמצעות דף עסקי בגוגל.

תוצאות של "גוגל לעסק שלי" מגיעות אחרי המודעות הממומנות, ולפני האתרים שקודמו אורגנית. מה שאומר שהעסק שלך יזכה לחשיפה אדירה אם הוא יופיע בתוצאות הראשונות של גוגל לעסק שלי.

איך מזהים את התוצאות האלה? בקלות: בדרך כלל, בכל חיפוש של שירות מסוים נראה את המודעות הממומנות בראש העמוד. אחריהן, נראה מפה קטנה עם שלושה עסקים מתחתיה. העסקים האלה הם תוצאות של גוגל לעסק שלי.

מה זה google my business
מה זה google my business

האתרים שמקודמים אורגנית נמצאים מתחת לתוצאות האלה, מה שאומר שהם זוכים להרבה פחות חשיפה.

הנעה לפעולה

העובדה שלקוחות פוטנציאליים נחשפים לעסק שלנו בגוגל, לא הופכת אותם ללקוחות בפועל. כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים, הם צריכים לא רק להיחשף לעסק שלך, אלא גם ליצור איתו קשר.

דף עסקי בגוגל מאפשר להם ליצור קשר עם העסק שלך ישירות מתוצאות החיפוש. כדי לעשות זאת, גוגל מציב כפתורי הנעה לפעולה ברורים: אם החיפוש נעשה בסמרטפון, הגולש יראה כפתור להתקשרות לבית העסק. אם החיפוש נעשה במחשב, הוא יראה כפתורים לאתר העסק או לניווט לכתובת העסק (אם יש).

הכפתורים האלה מאפשרים ללקוחות הפוטנציאליים ליצור קשר בלי להיכנס לאתר, וזה חשוב מאוד. הסיבה שזה חשוב היא שהרבה פעמים לקוחות פוטנציאליים נוטשים ברגע שהם מחכים קצת יותר מדי זמן עד שהאתר עולה, או שלוקח להם טיפה זמן למצוא את הכפתור הרלוונטי ליצירת קשר.

גוגל לעסק שלי פותר את הבעיות האלה ומאפשר ללקוחות פוטנציאליים ליצור איתך קשר ישירות מתוצאות החיפוש.

מחיר

אחד היתרונות הגדולים של דף עסקי בגוגל הוא המחיר – זה לא עולה כלום! בשביל שהעסק שלך יהיה הראשון בתוצאות החיפוש, בשביל שהלקוחות יתחילו להתקשר אלייך בהמוניהם, לא צריך לשלם אפילו לא שקל אחד! מגניב, לא?

אז עכשיו עולה השאלה איך מגיעים להיות אחד משלושת העסקים שמופיעים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל.

דבר ראשון, צריך לפתוח דף עסקי בגוגל. הכנתי לכם מדריך פשוט, שמראה איך עושים את זה בתוך 10 דקות בלבד. הנה קישור למדריך.

אחר כך צריך לעשות עוד כמה פעולות פשוטות בשביל לקדם אותו. אני מזמין אותך לקרוא במאמרים כאן באתר המון טיפים טובים לקידום דף עסקי בגוגל. יש גם המון מידע מעולה בערוץ היוטיוב שלי.

אם בא לך לעשות את זה בצורה הכי מקצועית שיש, אני מזמין אותך לקורס הדיגיטלי שלי, שמלמד איך מקדמים דף עסקי בגוגל מ-0 ללידים חמים ולקוחות משלמים. בנוסף, אנחנו ב-MyGMB נשמח לעשות את זה בשבילך.

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך