לידים לסוכני ביטוח: הדרך הקלה להביא לקוחות לסוכנות ביטוח עם גוגל לעסק שלי

לידים לסוכני ביטוח
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

לידים לסוכני ביטוח זה שוק חם מאוד. ישנם המון יצרני לידים שונים שמסוגלים למכור לסוכני ביטוח לידים מסוגים שונים. המון סוכני ביטוח מעדיפים לעבוד בשיטה הזאת, פשוט בשל העובדה שזה חוסך להם את עבודת השיווק המאומצת.

בעולם שבו ליד עולה כ-50 שקלים ללא מע"מ – מדובר בהוצאה לא קטנה. זה נכון כפליים כשמבינים שלא כל ליד מביא לסגירת עסקה.

אני מניח שאם אתם קוראים את זה, אתם מתעסקים בתחום הביטוח, ולכן אני מזמין אתכם לעשות ניסוי קטן: כנסו לגוגל וחפשו "סוכן ביטוח", "ביטוח רכב בתל אביב" (או בכל מקום שבו אתם נמצאים) או "סוכנות ביטוח".

אני מניח שאחרי המודעות הממומנות בתוצאות החיפוש – אלה שאנשים שילמו הרבה כסף כדי שיופיעו לכם מול העיניים – תמצאו מפה קטנה ומתחתיה 3 עסקים.

החלק הזה שייך ל"גוגל לעסק שלי" (Google My Business), וגם אתם יכולים להופיע שם. הפיצ'ר הזה נועד לעשות משהו אחד מאוד פשוט – לחבר בין לקוחות שמחפשים שירות מסויים, לבין עסקים שמעניקים את השירות הזה.

כל עסק שמגיע להיות אחד מהשלושה האלה, זוכה להמון יתרונות שמגולמים בתוך הפיצ'ר המטורף הזה:

יתרונות של גוגל לעסק שלי לסוכני ביטוח:

חשיפה: ראיתם בעצמכם שהתוצאות של "גוגל לעסק שלי" מופיעות לפני האתרים האורגניים. זה אומר שאם העסק שלכם שם, הוא זוכה לחשיפה הרבה יותר גבוהה.

הסרת חסמים: גוגל לעסק שלי מציג נתונים חשובים מאוד עבור הלקוחות שלכם. הם יכולים לראות איפה אתם נמצאים בארץ ואיפה אתם נותנים שירות. יותר חשוב מזה – הם יכולים לראות מה הלקוחות הקודמים שלכם חושבים עליכם.

הנעה לפעולה: אם ביצעתם את החיפושים האלה באמצעות המחשב, בטח ראיתם שיש בתוצאות האלה כפתורים לכניסה לאתר האינטרנט של העסק או ניווט למשרד שלו. אם חיפשתם באמצעות הסמרטפון, בטח ראיתם כפתור להתקשרות. באמצעות הכפתורים האלה, גוגל מביא לכם יותר לידים ויותר לקוחות.

מחיר: גוגל לעסק שלי הוא אורגני לחלוטין וחינמי לחלוטין. אין כאן טריקים ואין כאן שטיקים – גוגל לא גובה שקל עבור כל הלידים החמים שיגיעו אליכם דרך הכלי העוצמתי הזה.

כך תייצרו לעצמכם לידים לסוכני ביטוח

כדי ליהנות מהיתרונות העצומים של גוגל לעסק שלי, ולייצר באמצעותו לידים לסוכני ביטוח, עליכם לעשות כמה דברים:

שלב ראשון – להקים את הדף העסקי שלכם בגוגל. זה לקוח לא יותר מ-10 דקות, ואם עדיין לא עשיתם את זה, כדאי לכם לפנות את עשר הדקות האלה ולעשות את זה עכשיו.

הכנתי לכם מדריך שיסביר לכם שלב אחרי שלב איך לעשות את זה. למדריך לחצו כאן.

שלב שני – כדי שגוגל יעריך את העסק שלכם ויקדם אותו בתוצאות החיפוש עד לדף הראשון, עליכם לרשום את העסק שלכם בכמה שיותר אתרי אינדקסים.

שלב שלישי – העלו תמונות ופוסטים לעמוד שלכם. כך גוגל מבין שמדובר בעסק חי ונושם, ומקדם אותו יותר בתוצאות החיפוש.

אל דאגה, זה לא אומר שמעכשיו אתם משועבדים לעוד נכס דיגיטלי וצריכים לבזבז את הזמן שלכם כמו בפייסבוק או ברשתות אחרות. ברגע שאתם מגיעים לתוצאות הראשונות בגוגל, אתם תישארו שם הרבה זמן בלי שום מאמץ מצדכם.

אם אתם רוצים שהמקצוענים שלנו יצרו לכם מגנט לידים בגוגל, צרו עמנו קשר.

אם אתם רוצים הדרכה, צעד אחר צעד, איך לעשות את זה בצורה הכי טובה בעצמכם – כדאי לכם לרכוש את הקורס הדיגיטלי, שבו אני מראה צעד אחר צעד איך לוקחים עסק חדש מאפס עד שהוא מביא לידים חמים מאוד.

באמצעות גוגל לעסק שלי, קל מאוד לייצר לידים לסוכני ביטוח. אחרי שתעשו את זה על פי כל הכללים, אתם תתחילו לקבל טלפונים של לידים חמים.

מניסיון שלי, השיחות האלה מגיעות ישר לעניין – כמה עולה? מתי אפשר לקבוע פגישה? אפשר לחלק לתשלומים? הן שאלות שתשמעו ממש בהתחלה.

הלידים שמגיעים מגוגל לעסק שלי הם סופר-חמים, בזכות העובדה שמדובר בלקוחות שחיפשו שירות כמו שלכם בגוגל. הם רוצים עכשיו לקבל את המידע, הם צריכים עכשיו לעשות ביטוח והם רק רוצים מישהו לשלם לו כדי שיעשה את זה עבורם.

אם אתם משלמים ליצרני לידים, אם אתם משלמים למשווקים או אם אתם משווקים את הסוכנות שלכם בעצמכם, ועדיין לא יצרתם לעצמכם גוגל לעסק שלי שעובד בשבילכם – אתם הולכים ליהנות מאוד!

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

תוכן העניינים
אולי יעניין אותך