איך לשווק בניית ציפורניים? הדרך הכי קלה לפרסם עסק של ציפורניים

איך לשווק בניית ציפורניים
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

איך לשווק בניית ציפורניים זו שאלה שמטרידה לא מעט בעלות קליניקות חדשות, שכל אחת מהן אלופה בתחום הציפורניים, אבל תחום השיווק הוא כבר מגרש אחר לחלוטין.

הרי מה כל בעלת עסק חדש רוצה? להרוויח כמה שיותר מצד אחד, בלי להוציא הון תועפות על שיווק ופרסום – פשוט לקבל כמה שיותר לקוחות בכמה שפחות מאמץ.

אבל כשחושבים על זה, באמת יש דרך איך לשווק בניית ציפורניים בלי להוציא הרבה על שיווק? להביא לקוחות ללק ג'ל בקלות?

האמת היא שיש כמה דרכים לשווק עסק כזה. אני מניח שהדבר הראשון שעשית, או שעבר לך בראש, כשהקמת את העסק היה לכתוב על זה בפייסבוק, או אפילו לפתוח דף עסקי חדש ברשת החברתית הזאת.

בדרך כלל, הצעדים האלה מביאים כמה לקוחות – לרוב מדובר בחברות שלך שמעדיפות לפרגן לך מאשר ללכת לבניית ציפורניים אצל מישהי זרה.

אבל איך ממשיכים מכאן? איך אפשר להביא עוד לקוחות מחוץ למעגל החברות?

האמת היא שיש דרך קלה מאוד להביא לקוחות לעסק של ציפורניים. יכול להיות שבכלל לא שמעת עליה, אבל היא לא פחות מגאונית.

השיטה הזאת נקראת "גוגל לעסק שלי", והיא מתבססת על פיצ'ר חינמי של גוגל, שנועד לעשות משהו אחד: לחבר בין גולשים וגולשות שמחפשים שירות מסויים, לבין עסקים שמעניקים את השירות הזה.

במקרה של העסק שלך, "גוגל לעסק שלי" יחבר בין לקוחות שמחפשות "בניית ציפורניים" לבין העסק שלך (או של המתחרות שלך).

מה זה גוגל לעסק שלי?

גוגל לעסק שלי זה פיצ'ר שהחל את דרכו במפות גוגל, ובעזרתו כל בעל או בעלת עסק יכולים להציג את העסק שלהם בגוגל מפות.

יחד עם זאת, עם הזמן, גוגל החלו לקדם את הפיצ'ר הזה עוד ועוד, והיום הוא מופיע גבוה מאוד בתוצאות החיפוש. עבורך, כבעלת עסק של בניית ציפורניים, זה אומר שאם יהיה לך גוגל לעסק שלי שמקודם כמו שצריך (וזה ממש פשוט) – בכל פעם שלקוחה פוטנציאליים תחפש בגוגל "בניית ציפורניים", "לק ג'ל" או משהו כזה – היא תראה את העסק שלך, ותוכל בקלות להתקשר אליך או להיכנס לאתר שלך (אם יש).

איך לשווק בניית ציפורניים עם גוגל לעסק שלי

בשלב הראשון, צריך לפתוח דף עסקי בגוגל ולאמת אותו. זו עבודה של 10 דקות, וכדי שיהיה לך יותר פשוט, הכנתי לך מדריך מפורט כאן.

בשלב השני תידרשי לאמת את הדף העסקי. בגלל שגוגל מקפידים מאוד שכל העסקים שמופיעים במפות יהיו עסקים אמיתיים, כדי לאמת את העסק שלך את תצטרכי לציין את הכתובת ולקבל מגוגל מכתב (מנייר, ממש כמו פעם). במכתב הזה יהיה קוד, ולאחר שתקבלי אותו, פשוט תזיני אותו איפה שצריך.

לפעמים ייקח לגוגל יום או יומיים עד שהוא יציג את העסק שלך, אבל זה יקרה בקרוב. עכשיו צריך לקדם אותו, וזה נעשה בצורה מאוד פשוטה:

א. מלאי את הדף העסקי בתוכן: כתבי תיאור מפורט על העסק שלך, צייני את השירותים שאת נותנת, העלי תמונות ובקשי מלקוחות לכתוב לך ביקורות חיוביות.

ב. רשמי את העסק שלך בכמה שיותר אתרי אינדקס. האתרים האלה הם אתרים שניתן לרשום בהם עסקים שונים, עם פרטי יצירת קשר. מדובר על עסקים כמו דפי זהב, איזי וכו'.

את יכולה פשוט לכתוב בגוגל "אינדקס עסקים" או "אתר אינדקס", ויעלו לך המון תוצאות. שימי לב שיש מספיק אתרים שאפשר להירשם אליהם גם בלי לשלם כסף.

לאט לאט, העסק שלך יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, יותר לקוחות ייחשפו אליו כשהם יחפשו עסק שנותן שירותים כמו שלך – ויותר לקוחות יצרו איתך קשר ויקבעו תורים.

במקום כל היום להעלות עוד תכנים לעמוד העסקי בפייסבוק, או לשבת על קבוצת הוואטסאפ השכונתית כדי "לדוג" עוד לקוחה מדי פעם – פשוט תקימי לעצמך גוגל לעסק שלי כמו שצריך – וגוגל כבר יעשה את העבודה בשבילך ויביא לך לקוחות בלי שום מאמץ מצדך.

אז במקום לשבת ולשאול איך לשווק בניית ציפורניים – פשוט תקימי לעצמך גוגל לעסק שלי והלקוחות יגיעו מעצמן. זה קל ונוח.

אה, כן, לפני שאת בודקת כמה זה עולה – תני לי לענות על זה. גוגל לעסק שלי זה כלי חינמי לחלוטין של גוגל!

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך