פרסום עסקים חינם בגוגל: הדרך הקלה להביא לקוחות חדשים לעסק

פרסום עסקים חינם בגוגל
רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?
תוכן העניינים

המון בעלי עסקים חושבים שאין אפשרות לפרסום עסקים חינם בגוגל. האמת היא, שיש דבר כזה – והוא אפילו יעיל מאוד ויכול להביא לך המון לידים חמים ולקוחות משלמים.

כדי ליהנות מהיתרונות של גוגל עבור עסקים קטנים ובינוניים כמו שלך, כדאי לך להכיר פיצ'ר שנקרא "גוגל לעסק שלי".

גם אם השם הזה לא מוכר לך, אין ספק שראית אותו המון פעמים בזמן שחיפשת כל מיני דברים במנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם.

איך מזהים את גוגל לעסק שלי?

כשאנחנו מחפשים בגוגל שירות מסוים, כמו אינסטלטור, יועץ עסקי, סוכן ביטוח, יועץ משכנתא – וכמעט כל שירות כזה או אחר – התוצאות ייראו פחות או יותר אותו דבר.

דבר ראשון נראה מודעות ממומנות. כדי להופיע במיקומים הראשונים האלה בתוצאות החיפוש, צריך לשלם כסף. כל חשיפה וכל קליק עולים לעסק כסף, וברגע שהוא מפסיק לשלם – הוא נעלם והחשיפה נעלמת גם כן.

ברוב המקרים, אחרי המודעות הממומנות נראה מפה קטנה עם שלושה עסקים מתחתיה. המפה הזאת ו-3 התוצאות שלה אלה התוצאות של "גוגל לעסק שלי".

עורך דין דיני עבודה

מדובר בפיצ'ר שהחל בגוגל מפות, אבל בגלל שענקית החיפוש כל-כך אוהבת אותו (ובצדק), היא נותנת לו מקום של כבוד בתוצאות החיפוש.

העובדה שהתוצאות האלה מופיעות במיקום גבוה בתוצאות החיפוש מבטיחות חשיפה גבוהה מאוד לעסקים שמצליחים להתברג בשלישיה הזאת.

כך גוגל לעסק שלי מביא לך עוד לקוחות

מעבר לחשיפה הגבוהה שגוגל מעניק לעסקים שמתברגים לשלישייה הראשונה של גוגל לעסק שלי, ענקית החיפוש עשתה צעדים משמעותיים כדי שהעסקים האלה יהנו מיותר לקוחות.

דבר ראשון, ישנם כפתורי הנעה לפעולה ברורים ובולטים, שגורמים ליותר לקוחות ליצור אתך קשר. אם הם משתמשים במחשב כדי לחפש שירות כמו שהעסק שלך נותן, הם יראו כפתורי הנעה לפעולה לכניסה לאתר שלך או לניווט לעסק.

אם הם משתמשים בסמרטפון שלהם כדי לעשות זאת, הכפתורים ישתנו ויופיע כפתור בולט להתקשרות לעסק. זה אומר שברגע שהעסק שלך יופיע בשלושת המקומות האלה – הטלפונים לא יפסיקו לצלצל!

בנוסף, גוגל מציג לגולשים – הלקוחות הפוטנציאליים שלך – את הביקורות שהשאירו לקוחות קודמים שלך. יש המון מחקרים בתחום הזה של ביקורות, וכולם מצביעים על משהו אחד ברור: ביקורות אותנטיות ממירות יותר, וגורמות ליותר לקוחות פוטנציאליים להפוך ללקוחות משלמים.

פרסום עסקים חינם בגוגל

אחד היתרונות הבולטים של "גוגל לעסק שלי" הוא העובדה שמדובר בפיצ'ר חינמי של ענקית החיפוש. העסק שלך יכול להופיע גבוה בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל, ליהנות מחשיפה מטורפת ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים שירות כמו שהוא נותן, ולהביא לך המון לידים חדשים ולקוחות משלמים בלי לשלם שקל אחד!

בשלב הזה, יש המון בעלי ובעלות עסקים שמשוכנעים שפרסום עסקים חינם בגוגל דורש ידע בשיווק, בקידום אתרים או במיומנות מורכבת כזאת או אחרת.

אבל האמת היא שבמקרה הזה – ההיפך הוא הנכון. האנשים שם בגוגל כנראה מבינים שיש המון בעלי עסקים שם בחוץ שלא רוצים ללמוד שיווק דיגיטלי, קידום אתרים או שפות קוד מסובכות, ולכן הם יצרו את הפיצ'ר הזה, "גוגל לעסק שלי", כך שיהיה קל לכל מי שרוצה ליהנות ממנו.

לפתוח דף עסקי של גוגל מיי ביזנס זה מאוד פשוט, ואנחנו מזמינים אתכם להיעזר במדריך שלנו. זו עבודה של 10 דקות, לא יותר מזה.

יחד עם זאת, ישנם כמה כללים שחשוב מאוד לדעת כדי ליהנות מהיתרונות של פרסום עסקים חינם בגוגל לעסק שלי. לכן ריכזנו כאן שלושה טיפים חשובים מאוד שיעזרו לכם להביא עוד לקוחות:

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח זו שיטה לדעת מה הלקוחות שלכם כותבים בגוגל כשהם מחפשים שירות כמו שהעסק שלך מעניק. כדי לעשות מחקר מילות מפתח בסיסי, אבל כזה שמספיק בהחלט לפרסום העסק בחינם בתוצאות החיפוש של גוגל, יש שיטה מאוד פשוטה.

הולכים לגוגל, וכותבים את הדבר הכי בסיסי שעולה לך בראש בנוגע לעסק שלך. יועצי משכנתא יכתבו "יועץ משכנתא". מאמן אישי יכתוב "מאמן אישי", אינסטלטור יכתוב "אינסטלטור" וכו'.

כבר ברגע שנתחיל לכתוב את מונח החיפוש הזה, גוגל יציע לנו מונחים קשורים שאנשים מחפשים. ניקח דף ועט, ונכתוב את המונחים שקשורים אלינו.

הם יכולים להיות "יועץ משכנתא באשקלון", "מאמן אישי לעסקים" או "אינסטלטור מומלץ" לדוגמא.

לאחר מכן, נגלול את עמוד תוצאות החיפוש בגוגל עד למטה. שם נראה עוד הצעות של גוגל, שקשורות למונח החיפוש שהקלדנו וחיפשנו.

גם את התוצאות האלה נכתוב בצד ונשמור אותם. כדאי גם ללחוץ על מונחים רלוונטיים, כדי שנקבל לאט לאט עוד ועוד מונחי חיפוש שהלקוחות הפוטנציאליים שלנו מחפשים.

הרשימה שעשינו תהיה קו מנחה לכל התכנים שאנחנו הולכים להעלות לדף העסקי בגוגל – שם העסק, תיאור, שירותים, מוצרים, פוסטים ועוד. הרי בשורה התחתונה, אנחנו רוצים להופיע בגוגל כשלקוח פוטנציאלי מחפש את השירות שאנחנו נותנים.

תוכן מקורי

הרבה בעלי עסקים פונים למאגרי תמונות חינמיים כדי להוציא תמונות עבור העסק שלהם. זה לא רע, אבל האמת היא שתמונה מקורית שלכם, של המשרד, החנות או העסק, של העובדים, של הלקוחות – הרבה יותר יעיל, ויביא לכם הרבה יותר חשיפה.

עדיף סלפי אחד ממוצע שלכם, משתי תמונות מקצועיות וגנריות ממאגר תמונות חינמיות.

רישום באתרי אינדקסים

כדי שגוגל יציג את העסק שלך בשלישיה הראשונה של גוגל לעסק שלי בתוצאות החיפוש, הוא רוצה לראות שמדובר בעסק אמיתי ורלוונטי ללקוחות.

אחת הדרכים שלו לעשות את זה היא פשוט על ידי סריקה של האינטרנט, וחיפוש העסק בכל מיני מקומות. כדי שהעסק יופיע במקומות רלוונטיים, צריך לרשום אותו באתרי אינדקס עסקיים כמו דפי זהב, 144, איזי וכו'.

יש המון אתרי אינדקסים שיכולים להיות רלוונטיים לעסק שלכם. הכי טוב לחפש בגוגל "אינדקס עסקים", או "אינדקס + השירות שהעסק שלך נותן", לדוגמא: אינדקס אינסטלטורים או אינדקס סוכני ביטוח.

שלושת הטיפים יעזרו לכם בפרסום עסקים חינם בגוגל, ויהפכו את הפרסום הזה לאפקטיבי מאוד. עסקים שמנהלים את הדף העסקי שלהם בגוגל זוכים להמון לידים חמים ולקוחות חדשים בלי מאמץ כמעט.

לסיכום, פרסום עסקים חינם בגוגל יכול להיות הצעד השיווקי הכי חכם לעסק שלך! גוגל לעסק שלי הוא פיצ'ר שיכול להביא לעסקים קטנים ובינוניים המון לקוחות חדשים, במינימום מאמץ ובלי הוצאה כספית!

רוצה מגנט לידים עוצמתי לעסק שלך?

אולי יעניין אותך